امام جمعه کرمان: شایسته سالاری، ماموریت اصلی استاندار جدید است

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: توجه به شایسته سالاری و حضور نیروهای لایق و کاردان با نگاه بسیجی با تاکید بر جوان‌گرایی در کنار تجربه‌ها و چهره‌های مجرب با محوریت سپهبد شهید سلیمانی از جمله انتظارات از استاندار جدید کرمان است. به گزارش فت فتو، […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: توجه به شایسته سالاری و حضور نیروهای لایق و کاردان با نگاه بسیجی با تاکید بر جوان‌گرایی در کنار تجربه‌ها و چهره‌های مجرب با محوریت سپهبد شهید سلیمانی از جمله انتظارات از استاندار جدید کرمان است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کرمان افزود: توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه برای نزدیک شدن کرمان به جایگاه واقعی، توجه به شایسته سالاری و حضور نیروهای لایق و کاردان با نگاه بسیجی با تاکید بر جوان‌گرایی در کنار تجربه‌ها و چهره‌های مجرب با محوریت سپهبد شهید سلیمانی از جمله انتظارات از استاندار کرمان است.

وی اظهار داشت: مسائل کلان کرمان به وسیله دبیرخانه فعال شورای راهبردی این استان احصا شده و امید می رود مدیریت جدید اجرایی کرمان توجه عاقلانه و جامع نگرانه ای به این موضوع ها داشته باشد و این موارد در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: ایجاد همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروهای دلسوز و مومن به انقلاب و به وجود آمدن فضای کار و تلاش برای اجرایی کردن شعارهای محور دولتِ سربازِ ولایت از دیگر انتظارات از استاندار جدید کرمان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در شرایطی قرار گرفته که علیرغم توطئه های مستمر و خطرناک از ناحیه دشمنان، به فضل خداوند، با رهبری امامین انقلاب، با پشتیبانی مردم و همت مسئولان دلسوز موفقیت های فراوان در عرصه های مختلف را تجربه کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: گرچه ایران اسلامی طعم تلخ ضعف ها و ناکامی ها را نیز در بعضی میدان ها چشیده اما عبور از آنها با جهد و جهاد، همدلی و اخلاص و توجه و تبعیت به توجه به فرامین رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی کاری بس آسان و ممکن است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی بر تورم و پیروزی بر بیکاری و عدم اشتغال و بالابردن ارزش پول ملی بخشی از جمله ماموریت های حساس و مهم تاریخی به شمار می رود، اظهار داشت: در این شرایط حساس با ۲ فرصت تاریخی روبرو هستیم که یکی از این موارد آغاز گام دوم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: گام دوم انقلاب تکمیل کننده حرکت حیرت انگیز و افتخارآفرین انقلاب، خواندن نقشه های شوم دشمنان و خنثی کردن آنها، خلق پیروزی های متعدد در عرصه های مختلف جهانی و حضور موثر و سرنوشت ساز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، تحقق پیشرفت های چشمگیر کشور به دست جوانان دانشمند این سرزمین در عرصه های علم و فناوری و حضور مقتدرانه در دفاع از تمامیت ارضی کشور به دست مجاهدان ایثارگر و رزمنده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد:  فرصت دوم نیز سرکار آمدن دولتی انقلابی، از بطن مردم، با رای مردم، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، سرباز مهیا برای اجرایی کردن دستورات رهبر عظم الشان انقلاب اسلامی و دارای اراده قوی برای سرعت بخشیدن به حرکت پیروزمندانه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز دور هم جمع شده ایم که این فرصت ها را در استان پهناور کرمان یعنی استان شخصیت برجسته جهان اسلام، مرد میدان سیدالشهدای جبهه مقاومت؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مبتنی بر مکتب مجاهدپرور این شهید عزیز که برگرفته از مکتب امامین انقلاب و در راستای اجرایی شدن مکتب اهل بیت (ع) است، در بخش اجرا و آبادانی رقم بزنیم و رسالت مناسب استان کرمان در سطح کشور را در خصوص پیشرفت همه جانبه به انجام رسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تکریم و معارفه و تغییر و تحول، امر مورد نیاز در راستای پیشرفت و حرکت رو به جلو و از ملزومات آن است لذا جایگاه استاندار به عنوان فرمانده پیشرفت و آبادانی در حرکت اجرایی استان برکسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: استاندار سابق برادر گرامی دکتر زینی وند علیرغم اینکه در مقطعی کوتاه از دوران طولانی مدیریت اجرایی استان کرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دورانی که منتهی به پایان عمر دولت سابق و بخشی از آن در شکل گیری دولت جدید بوده است در استان کرمان حضور داشته و نامبرده فرصتی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت و توان خود پیدا نکرد اما با نگاه دقیق به پیشرفت و به کارگیری توان جوانی و توجه به تجربه مناسب موفقیت هایی را رقم زد که جا دارد از زحمات فراوان دکتر زینی وند و همکاران ایشان بویژه حضور بموقع در حوادث سخت بویژه سیل جنوب استان کرمان تشکر و قدردانی کنم و از خداوند بزرگ را خواستارم در ماموریت و مسئولیت بعدی نیز همچنان به عنوان نیروی دلسوز، کارآمد و موفق برای نظام ظاهر شوند. 

وی گفت: به استاندار فعلی کرمان نیز تبریک عرض نموده و از ریاست جمهوری و وزیر کشور تقدیر می کنم و تقدیر از پذیرش دکتر فداکار که فداکارانه در این موقعیت حساس ماموریت بزرگ خدمت به مردم را در استان کرمان را پذیرفتند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: استاندار جدید مردی از تبار کرمان، دارای تجربه کافی، شخصیت ایثارگر در رکاب شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و دارای دانش لازم برای حرکت مثبت استان با نگاه جهادی هستند که برای ایشان از پیشگاه خداوند توفیق روز افزون مسالت دارم.




امام جمعه کرمان: شایسته سالاری، ماموریت اصلی استاندار جدید است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: شایسته سالاری، ماموریت اصلی استاندار جدید است