امام جمعه کرمان: رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند و دستگاه قضا تلاش می‌کند تا عدالت را به معنای واقعی در جامعه ایجاد کند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان که […]

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند و دستگاه قضا تلاش می‌کند تا عدالت را به معنای واقعی در جامعه ایجاد کند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان که در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در نظام خلقت با دو متن واقعی مواجه هستیم که با هم هماهنگ هستند.

وی با بیان اینکه کتاب تکوین و کتاب تشریع دو متن هستند که آیات و روایاتی در این زمینه وجود دارد گفت: در کتاب تکوین آمده که قوام و دوام نظام هستی براساس عدالت است و اگر از عدالت خارج شود فروپاشی آن قطعی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در کتاب تشریع نیز بر عدالت تاکید شده است افزود: قرآن ما را به دفاع از عدالت دعوت می‌کند و آن را عین تقوا می‌داند؛ هر که از عدالت خارج شود از جنس نظام هستی نیست.

سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان به کار خود پایان داد
اژه‌ای: درصدد توسعه ارتباط رسانه و قوه قضائیه هستیم/ حرکت هدفمند دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی»
سومین جشنواره رسانه و عدالت هفته قوه قضائیه در کرمان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه عدالتخواهی در فطرت تمام انسان‌ها نهادینه شده است ادامه داد: بخش غالب گفتمان عدالت، رسانه‌ها هستند که از حاکمیت تا اعماق جامعه را در برمی‌گیرد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه همه باید خودشان را در گفتمان عدالت تعریف کنند و رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند گفت: تضییع حق دیگران خارج از عدالت است، دستگاه قضایی کشور تلاش می‌کند تا عدالت را به معنای واقعی در جامعه ایجاد کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




امام جمعه کرمان: رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند

منبع:تسنــیم
? امام جمعه کرمان: رسانه‌ها پرچمداران عدالتخواهی در جهان هستند