امام جمعه کرمان: دولتمردان نظام اسلامی به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک هفته دولت گفت: دولتمردان و مدیران نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده به آنها اقتدا کنند. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین عطرافشانی گلزار […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک هفته دولت گفت: دولتمردان و مدیران نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده به آنها اقتدا کنند.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین عطرافشانی گلزار شهدای کرمان و اعلام برنامه‌های هفته دولت افزود: یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می شود.

وی اظهار داشت: ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر انجام کار جهادی است و این دو شهید بزرگوار در همه ابعاد زندگی خود و در مسئولیت های مختلف، بخش قابل توجهی از زندگیشان را وقف خدمت به مردم می کردند و خستگی ‌ناپذیر بودند.

امام جمعه کرمان از ساده ‌زیستی به عنوان دیگر خصوصیت اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر نام برد و گفت: بالاترین فضیلت این دو شهید نصیب شدن شهادت به ایشان است و آن چیزی که آوازه فضیلت‌ های این ۲ شهید را همانند حاج قاسم چند برابر و ماندگار کرد، شهادت بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پایان هفته دولت میهمان کرمان خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان هفته دولت سال جاری در این استان خبر داد.

علی بیگ ‌زاده نیز با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز نخست هفته دولت به نام “میثاق با ولایت” مزین شده است از غباروبی و عطرافشانی قبور شهدا توسط مسئولان کرمانی در سراسر استان در نخستین روز از هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: ما امروز با امامین و شهدای والا مقام عهد می ‌بندیم که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تصریح کرد: عملکرد دولت سیزدهم در نمایشگاه مجازی که کمیته رسانه در هفته دولت راه ‌اندازی کرده اعلام خواهد شد.

وی به دیدار با خانواده شهدا، ارائه عملکرد دولت با سخنرانی مسئولان استانی و فرمانداران در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت در مصلاها و گرامیداشت روز کارمند به عنوان برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان اشاره کرد.

بیگ زاده تصریح کرد: کمیته بانوان استان کرمان نیز در هفته دولت اقدامات انجام شده این حوزه را به عنوان یکی از برنامه های هفته دولت اعلام خواهد کرد.

وی به راه اندازی جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان کرمان اشاره کرد و گفت: در این جشنواره عملکرد دستگاه ‌های اجرایی اعلام و دستگاه برتر نیز معرفی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اظهار داشت: افتتاح طرح و آغاز طرح های مختلف در دو بخش دولتی و خصوصی از دیگر برنامه ‌های هفته دولت در استان کرمان است.

به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندارو جمعی از مدیران و مسئولان استانی ساعات نخستین صبح امروز با حضور در گلزار شهدا و نثار گل و فاتحه در نخستین روز از هفته دولت به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کردند. 




امام جمعه کرمان: دولتمردان نظام اسلامی به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: دولتمردان نظام اسلامی به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند