امام جمعه کرمان: جهاد تبیین جریان‌سازی دشمن را خنثی می‌کند

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن درصدد در اختیار گرفتن خواص، اذهان و افکار مردم است تا بتواند بدون هیچ زحمتی کشورها را تصاحب کند گفت: اینجاست که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح می فرمایند که باید با عمل به این […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن درصدد در اختیار گرفتن خواص، اذهان و افکار مردم است تا بتواند بدون هیچ زحمتی کشورها را تصاحب کند گفت: اینجاست که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح می فرمایند که باید با عمل به این جهاد، جریان سازی دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت اسلام حسن علیدادی سلیمانی شامگاه دوشنبه در گردهمایی جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان های غرب استان کرمان افزود: امروزه استعمار جدید یا استعمار فرا نو به سراغ آموزش و پرورش و خانواده ها می رود و بدون لشکرکشی بر آن کشور و منطقه حاکم می شود و بر آن کشور حکومت می کند.

وی بیان کرد: در این استعمار می خواهند بر ذهن و فکر مردم تسلط پیدا کنند، انتخابات را در اختیار بگیرند و با هجمه های تبلیغاتی و رسانه ای به شکل های مختلف و جدید مردم را در مسیر خودشان جذب کنند و بدون هیچ لشکرکشی و جنگی به خواسته های خود که استثمار و استعمار سرزمین ها و ملت ها هست، برسند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: نقش بیداری و آگاهی ملت ها می تواند این نقشه شوم استعمارگران را شکست دهد و مسئولان فرهنگی و روحانیون و طلاب هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به آثار پرداخت زکات در جامعه اظهار داشت: در استان پهناور کرمان زکات جهت گیری ها و پیشرفت های خوبی داشته است، اما ظرفیت این استان بیشتر است، زیرا زکات از جمله احکامی محسوب می شود که بیشتر به کمک فقرا در هر منطقه و کارهای عام المنعه می پردازد و هرچه پیشرفت کند به عمران و آبادانی آن منطقه بیشتر کمک شده است.

حجت اسلاسلام علیدادی سلیمانی در رابطه با فعالیت مبلیغان در ماه رمضان گفت: این افراد نقش موثر و مهمی را در مساجد و محافل مردم در این ماه مبارک دارند و ان شاالله با تشریک مساعی و روش و سبک های تبلیغی صحیح و جذاب رسالت خود را در مقابل هجمه های فرهنگی منافقین و دشمنان نظام را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه سیرجان نیز گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در ماه مبارک رمضان در شهرستان سیرجان و در مساجد و مکان های مذهبی به رسالت خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: نباید فراموش کنیم که در دنیایی زندگی می‌کنیم که دشمنان اسلام و ملت ایران علیه ما اقدام کرده و با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون در پی القای حس نا امیدی در کشور هستند و اینجاست که مبلغین باید مردم دار و امیدآفرین باشد ورسالت همه هم این است که امید را به افراد و جامعه بازگردانیم تا با همدلی و وحدت از گردنه چالش‌ها عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان و طلاب مطابق با نیاز و فهم مخاطب مطالب را ارائه دهند بیان کرد: در هنگام تبلیغ باید به نیاز مخاطب توجه شود و در امر جهاد تبیین وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

گردهمایی طلاب و روحانیون سیرجان و برخی از طلاب شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر و شهربابک که در سالن اجتماعات هتل قائم مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سیرجان برگزار شد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.  




امام جمعه کرمان: جهاد تبیین جریان‌سازی دشمن را خنثی می‌کند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: جهاد تبیین جریان‌سازی دشمن را خنثی می‌کند