امام جمعه کرمان: “اقتدار ملی” از ثمرات شیرین جهاد تبیین است

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: یکی از ثمرات شیرین جهاد تبیین اقتدار ملی است، باید دشمن‌شناسی را به‌خوبی بدانیم و بتوانیم در برابر دشمنی‌ها مقابله کنیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان که در مصلی بزرگ […]

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: یکی از ثمرات شیرین جهاد تبیین اقتدار ملی است، باید دشمن‌شناسی را به‌خوبی بدانیم و بتوانیم در برابر دشمنی‌ها مقابله کنیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی (ع) فرمودند “چند روزی که در دنیا هستیم از این دنیا به اندازه‌ای که بتوانیم در آخرت از آن استفاده کنیم بهره بگیریم و خود را برای روز حساب آماده کنیم.”

وی با بیان اینکه برای اینک به سعادت برسیم باید سه مرحله مهم را باید پشت سربگذاریم افزود: فکر و اندیشه صالح اولین مرحله آن است که برای آن باید جز اولوا الالباب قرار بگیریم و از ویژگی این افراد این است که از روز حساب می‌ترسند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) می فرمایند حسابی که در آخرت است با حساب این دنیا متفاوت است گفت: در آنجا حسابی بسیار بزرگ و دقیق وجود دارد.

وی با بیان اینکه دومین مرحله آن این است که اگر کسی گمراهی را بپذیرد ممکن است به دیگران نیز خسارت وارد کند اما بیشترین ضرر آن به خودش می‌رسد افزود: این فرد مقابل فطرت خود و مقابل قوانین و دستورات الهی قرار گرفته است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه سومین موضوع این است که کسی گناه دیگری را گردن نمی‌گیرد ادامه داد: اگر کسی بستر گناه را برای معصیت کار فراهم کند به سبب فراهم کردن آن مجازات می‌شود اما کسی در قیامت بار گناه دیگری را به دوش نمی‌گیرد.

امام جمعه کرمان: “جهاد تبیین” تنها راه مقابله با جنگ تمام عیار ترکیبی دشمن است
امام جمعه کرمان: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی با فرماندهی شهید سلیمانی بستر سازی حاکمیت امام عصر (عج) است
امام جمعه کرمان: دستاوردهای انقلاب اسلامی “ایران” را جزو کشورهای مقتدر دنیا قرار داده است

وی با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) دشمنان را به خوبی می‌شناسند و آرامش و آسایش امروز ما نتیجه تلاش‌های شبانه روزی آنها است که توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یکی از ثمرات شیرین جهاد تبیین اقتدار ملی است گفت: اگر بخواهیم به جایگاهی برسیم که حوادث مختلف نتواند اقتدارمان را خدشه‌دار کند باید به نکاتی توجه کنیم و اگر بخواهیم در این راه جهاد‌گر باشیم باید دشمن‌شناسی را باید به خوبی بدانیم تا نقشه دشمن و دشمنی‌ها را بدانیم و با آنها مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیراهه در ابتدا در کنار راه اصلی است و هرچه پیش‌تر برویم می‌بینیم که چه مقدار از راه اصلی فاصله گرفتیم افزود: جهادگر تبیین اگر بیراهه‌ها را بداند با آن مقابله می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب می‌بینیم که چه گروه‌هایی بودند و سرانجام کار آنها به کجا ختم شده است ادامه داد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند که دام‌هایی از جنس غرور و دام‌هایی از جنس دروغ را به سر راه مردم قرار می‌دهند و جریان‌های انحرافی قرآن را مطابق با میل خود معنی می‌کنند و حق را با شهوات خود می‌سنجیدند.

وی با اشاره به اینکه خیلی‌ها پس از پایان فتنه متوجه می‌شوند که به بیراهه رفتند و دنبال چه جریان انحرافی بودند گفت: تنها افراد بصیر و تحلیل‌گر این فتنه‌ها را از قبل می‌شناسند و دنبال آن نمی‌روند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




امام جمعه کرمان: “اقتدار ملی” از ثمرات شیرین جهاد تبیین است

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: “اقتدار ملی” از ثمرات شیرین جهاد تبیین است