امام جمعه شهداد معرفی شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهداد امروز، سوم مردادماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار و حجت‌الاسلام محسن اسدی، به عنوان امام جمعه شهداد معرفی شد. در این جلسه از اقدامات حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی امام جمعه پیشین شهداد تقدیر شد. حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهداد امروز، سوم مردادماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار و حجت‌الاسلام محسن اسدی، به عنوان امام جمعه شهداد معرفی شد. در این جلسه از اقدامات حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی امام جمعه پیشین شهداد تقدیر شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه با بیان اینکه آیه «رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ » یک اصل قرآنی است، گفت: وقتی کاری را شروع می‌کنیم فقط باید برای خدا باشد و فعالیت چند دهه حجت‌الاسلام الله‌وردی در منطقه شهدا اینگونه بود.

وی با اشاره با اقدامات حجت‌الاسلام الله‌وردی در منطقه شهدا و خدمت به مردم و جامعه اسلامی در راستای پیشرفت منطقه، افزود: او مسئولیت را در کمال امانت‌داری، صداقت، اخلاق و بدون کوچکترین چشم داشت و در اوج محبوبیت، تحویل دیگری داد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بعضی انسان‌ها خود برای مسئولیت زینت هستند و حجت‌الاسلام الله‌وردی برای جایگاه خود یک ارزش و زینت بود، اظهار کرد: این زینت به دست نمی‌آید مگر اینکه انسان هر آنچه غیر خدا است را کنار گذاشته، خود را تابع ولایت بداند و در راه خدمت به مردم دست از پا نشناسد.

حجت‌الاسلام محسن اسدی، امام جمعه شهداد در این جلسه با بیان اینکه کار در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه کار مهمی است که نیاز به همراهی همگانی دارد، گفت: در کنار آگاه‌سازی و کار فرهنگی، موضوعات اجتماعی، محرومیت‌زدایی در منطقه شهدا بسیار اهمیت دارد زیرا شهداد منطقه‌ای غنی اما محروم است بنابراین این موضوع نیازمند کار بسیار است. هویت‌بخشی، اشتغال و ازدواج از موضوعات مهم در منطقه شهداد است که امیدواریم بتوانیم در این موضوعات کار کنیم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی، به مدت ۴۳ سال در کسوت امام جمعه در شهدا فعالیت داشت و همایش بزرگداشت ایشان با عنوان «نسیم محراب۳»، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام


امام جمعه شهداد معرفی شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? امام جمعه شهداد معرفی شد