امام جمعه سیرجان: رژیم صهیونیستی در سراشیبی افول قرار دارد

کرمان – فت فتو – امام جمعه سیرجان گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد به روش‌های مختلف مانع از انتقام ایران از آنها شود که باید گفت این رژیم جعلی در سراشیبی سقوط ، ذلت و افول قرار دارد. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه سیرجان گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد به روش‌های مختلف مانع از انتقام ایران از آنها شود که باید گفت این رژیم جعلی در سراشیبی سقوط ، ذلت و افول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان افزود: رژیم صهیونیستی با توجه به سابقه اقدامات ایران و محور مقاومت، خوب می‌داند که وعده‌های داده شده در حد رسانه نبوده و عملیاتی خواهد شد. 
وی با اشاره به تشدید تبلیغات رسانه ای غرب بویژه صهیونیست ها علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: ترویج ایران هراسی به عنوان حربه صهیونیست ها، نشانه ترس آنان از انتقام نظام اسلامی است اما انتقام ما از آنان قطعی است. 
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: صهیونیست ها از قدرت گرفتن جبهه مقاومت در لبنان ، فلسطین و منطقه ترس دارد.
وی با اشاره به سالروز حادثه ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری که در آن وقت، نماینده امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع و نیز امام جمعه تهران بودند، با روشنگری‏های خویش، ذهن مردم را نسبت به ماهیت پلید جریان انحرافی ضد انقلاب و گروهک ها روشن کردند.
امام جمعه سیرجان ادامه داد: پس از نماز ظهر، هنگام پاسخگویی به پرسش های مردم ضبط صوت پشت تریبون مسجد ابوذر تهران منفجر شد اما ایشان به خواست خداوند زنده ماندند تا امروز سکان کشتی انقلاب را داشته باشند و در آینده ای نزدیک پرچم انقلاب به حضرت مهدی (عج) واگذار شود.
وی به پنجم تیرماه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: ما از مجموعه فرماندهی انتظامی استان کرمان و شهرستان سیرجان و اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی می‌کنیم زیرا در این استان پهناور کشور که بارانداز سوداگران مرگ است موفق عمل کرده اند.
خطیب جمعه سیرجان گفت: یکی از حربه های دشمنان برای نابودی جوانان مواد مخدر هست و همانطور که می دانیم ایران اسلامی تحریم است اما ما در دخانیات و مواد افیونی و مخدر که برای نابودی ملت ایران و جوانان است، تحریم نیستیم که این مطلب به معنای دشمنی آنان با ملت ایران است.
حجت الاسلام حسینی از محل نگهداری و جمع آوری معتادان شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: این مکانی که امروز در اختیار متولیان امر جمع آوری و بازپروری معتادین قرار گرفته رضایت بخش و مناسب نیست.
وی ادامه داد: می طلبد مکانی بهتر با همکاری و کمک مسئولان و انجمن ها و شرکت های مختلف در نظر گرفته شود تا اشخاص معتاد ، از نظر فکری و جسمی سالم شوند، ضمن آنکه باید در بحث فرهنگی هم اقدام جدی شود.
 امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از سخنانش به هفتم تیر ماه ۱۳۶۰ و حادثه شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب پرداخت و گفت: ‌تقویت انسجام ملی، دشمن شناسی و اتحاد از برکات خون شهدای هفتم تیر بود.
وی افزود: شهید مهدی نصیری لاری یکی از شهدای سیرجانی هفتم تیر بود که ایشان در این شهرستان به روشنگری توطئه منافقان به نظام و انقلاب و خیانت بنی صدر می پرداخت که در این حادثه به همراه شهید بهشتی به شهادت رسید و در کنار دیگر شهدا و سرداران شهید سیرجان آرام گرفت.




امام جمعه سیرجان: رژیم صهیونیستی در سراشیبی افول قرار دارد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه سیرجان: رژیم صهیونیستی در سراشیبی افول قرار دارد