امام جمعه ریگان: مدارس شهرستان نواقص بسیار دارد، تذکر می‌دهم

کرمان- فت فتو- امام جمعه ریگان با اعلام تذکر به مسئولان آموزشی گفت: اخیرا از مراکز آموزشی شهرستان بازدیدی داشتیم و نواقص بسیار دیدیم که زیبنده نیست و حل مشکلات نیازبه توجه جدی ملی و استانی دارد. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان در جنوب […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه ریگان با اعلام تذکر به مسئولان آموزشی گفت: اخیرا از مراکز آموزشی شهرستان بازدیدی داشتیم و نواقص بسیار دیدیم که زیبنده نیست و حل مشکلات نیازبه توجه جدی ملی و استانی دارد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان در جنوب شرقی استان کرمان افزود: باتوجه به مشکلات و نقایصی که در مدارس مشاهده کردیم، من به مسئولان شهرستان، استان و کشور تذکر می دهم.

وی همچنین با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با دستور دشمنان بود اما متاسفانه بعضی هم در کشور با دشمن همنوا شدند عنوان کرد: ما محکم و استوار ایستاده ایم زیرا خون حاج قاسم ها به پای این انقلاب ریخته شده است.

به گزارش فت فتو شهرستان ریگان از مناطق محروم در سطح کرمان به شمار می رود و از ظریب محرومیت بالایی از ابعاد مختلف در سطح کشوری نیز برخوردار است.

مشکلات آموزشی ریگان از جمله محرومیت های این منطقه است؛ وجود مدارس کانکسی و کمبود امکانات بویژه در مناطق روستایی و عشایری که دارای جاده های سخت گذر هستند از ویژگی های این منطقه به شمار می رود که حمایت بیشتر را از نظر تخصیص اعتبار طلب می کند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

از گُرند تا کَشنِل با موتورسیکلت امانتی عشایر




امام جمعه ریگان: مدارس شهرستان نواقص بسیار دارد، تذکر می‌دهم

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: مدارس شهرستان نواقص بسیار دارد، تذکر می‌دهم