امام جمعه ریگان: حضور مردم سبب ماندگاری انقلاب شده است

کرمان – فت فتو- امام جمعه ریگان با بیان اینکه این انقلاب بر پایه مردم شکل گرفته و استوار است گفت: حضور همیشه در صحنه مردم باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان با تشکر از حضور مردم […]

کرمان – فت فتو- امام جمعه ریگان با بیان اینکه این انقلاب بر پایه مردم شکل گرفته و استوار است گفت: حضور همیشه در صحنه مردم باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان با تشکر از حضور مردم شهرستان باوجود طوفان شن در راهپیمایی ۲۲بهمن امروز افزود: این حضور حماسی جلوه دیگری از مشارکت مردم در صحنه های انقلاب است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را حماسه ای بزرگ و فعالیت آن با وجود سنگین ترین فشارها و تحریم ها را اتفاقی بزرگتر دانست.

رضازاده با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب تنها مادی نیست تاکید کرد: تربیت نیروهای انقلابی و جهادی از جمله سردار شهید سلیمانی از دستاوردهای معنوی این انقلاب است. 

وی تصریح کرد: در شهرستان ریگان بیش از ۵۰ طرح در ایام الله دهه فجر افتتاح شد که تلاش جهادی مسئولان را در این شهرستان محروم می رساند. 

امام جمعه ریگان در عین حال خواستار توجه بیشتر دولتمردان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم شد. 

رضا زاده همچنین به ایام اعتکاف اشاره و بیان کرد: آیین های اعتکاف در مساجد شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه ریگان: حضور مردم سبب ماندگاری انقلاب شده است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: حضور مردم سبب ماندگاری انقلاب شده است