امام جمعه رفسنجان:مسئولین نسبت به تکمیل تصفیه خانه آب اقدام کنند/ نقش رسانه ها در دنیا بسیار تاثیرگذار است | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه توسط رژیم اسرائیل اظهار کرد: بعد از به شهادت رساندن اسماعیل هنیه یک مطالبه مردمی مبنی بر پاسخ بازدارنده و مقتدارنه از طرف مردم نسبت به مسئولین است تا دشمنان […]


به گزارش نذیر کرمان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه توسط رژیم اسرائیل اظهار کرد: بعد از به شهادت رساندن اسماعیل هنیه یک مطالبه مردمی مبنی بر پاسخ بازدارنده و مقتدارنه از طرف مردم نسبت به مسئولین است تا دشمنان طمع دست درازی به کشور نداشته باشند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: از سوی دیگر یک سری از کشورهای اروپایی دنبال وساطت هستند و از ایران می خواهند که اقدامی انجام ندهد، اینها از ایران درخواست خویشتن داری می کنند اما نسبت به اینکه به اسرائیل بگویند دست از تجاوز بردارد؛ این اقدام را انجام نمیدهند و این سیاست دو گانه قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: سازمان ملل اعلام کرده که اسرائیل دست از نسل کشی بردارد و امام نه تنها اعتنایی نمی کنند آمریکا نیز از این اقدام حمایت می کند. ایران برای حفظ امنیت،اقتدار و برای امید و اعتماد هر آنچه را که لازم بداند به وقت مناسب با حجم لازم نسبت به انتقام شهادت اسماعیل هنیه اقدام خواهد کرد.
عسکری با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک به خبرنگاران گفت: رسانه ها در دنیا می توانند بر روی افکار و فرهنگ مردم و سبک زندگی، امیدواری و ناامیدی به صحنه آمدن مردم و نیامدن آنها نقش جدی داشته باشند.
وی افزود: نقش رسانه ها در دنیا بسیار کارآمد است، رسانه ها در دنیا رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند و می توانند به مردم روحیه امید بدهند؛ امید است رسانه ها با رسالتی که برعهده دارند به درستی ادای تکلیف نمایند..
امام جمعه رفسنجان با اشاره به مصرف آب در سطح شهر و تاکید بر صرفه جویی در این زمینه گفت: مسئولین شهر دنبال این مشکل هستند تا مشکل کم آبی رفع شود.
وی ادامه داد: از مردم درخواست می کنیم در مصرف آب صرفه جویی کنند. هم چنین کسانی که موتور پمپ مستقیم به لوله آب وصل کرده اند بدانند با این اقدام حقوق مردم تضییع خواهد شد.
عسکری با اشاره به عدم تکمیل تصفیه خانه رفسنجان، گفت: مردم نسبت به سلامتی خودشان حق اعتراض دارند اما مسئولین نسبت به تکمیل تصفیه خانه اقدامی نکرده اند من به عنوان سخنگوی مردم از مسئولین در این زمینه مطالبه دارم که نسبت به این قضیه اقدام کنند.

منبع: نذیر کرمان
?امام جمعه رفسنجان:مسئولین نسبت به تکمیل تصفیه خانه آب اقدام کنند/ نقش رسانه ها در دنیا بسیار تاثیرگذار است : اخبار استان کرمان – رفسنجان