امام جمعه رفسنجان:در موشک‌باران ناتوانی اسرائیل و آمریکا در دفاع علنی شد | اخبار رفسنجان

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات گفت: شاهد یک جنایت بزرگ از طرف اسرائیل به فرمان و حمایت آمریکای جهانخوار، خبیث بودیم و درحمله‌ی سگ ها  آمریکا ینی باند تروریسم جلاد صهیونیستی به جنوب لنان انجام دادند مجاهد […]


حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات گفت: شاهد یک جنایت بزرگ از طرف اسرائیل به فرمان و حمایت آمریکای جهانخوار، خبیث بودیم و درحمله‌ی سگ ها  آمریکا ینی باند تروریسم جلاد صهیونیستی به جنوب لنان انجام دادند مجاهد فی سبیل الله سید الشهدای جبهه مقاومت را به شهادت رساندند و به تعبیر رهبر انقلاب همه‌ی مارا داغدار و عزادار کردند.

امام جمعه رفسنجان ایراد کرد: این عزاداری به معنای سرخوردگی، انزوا و بغل کردن زانوی غم نیست بلکه از سنخ عزادری سیدالشهداست، بعد از ١۴٠٠ در دوماه محرم و صفر برای امام حسین عزاداری می‌کنیم اما در این عزاداری از مکتب امام حسین درس می‌گیریم، این عزاداری‌ها به معنای درس آموزیست و برای افتخار کردن است.

عسکری بیان کرد: امروز در نمازجمعه‌های سراسر کشور مراسم ختم سید حسن نصرالله برگزار و ارزش‌های این مرد بزرگ از منظرهای مختلف گفته شد.

وی تصریح کرد: به دنبال به ترور  اسماعیل هنیه مسئول دفتر سیاسی حماس که پس از مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری انجام شد، گفته شد انتقام سختی بخاطر مهمان‌کشی می‌گیریم، از آنجایی که رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی است و هنوز کابینه و دولت تشکیل نشده بود و مراسم محرم، صفر و اربعین را داشتیم و باید ملاحظه حال ایرانی‌های خارج از کشور هم میشد، شرایط مهیا نبود اما زمانی که فراهم شد این کار انجام شد.

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در وعده صادق دوم ٢٠٠موشک دوربرد استفاده شد که ٩٠درصد آن‌ها به هدف اصابت کردند و آنچنان انتقام و سیلی به اسرائیل زدند که آمریکا در فاصله کمتر از نیم ساعت سه بار از طریق عراق به ایران پیغام داد که کاری به پایگاه‌های نظامی ما نداشته باشید، این بمب‌های یک تنی سنگر شکن برای خود آمریکاست.

عسکری مطرح کرد: در جریان موشک‌باران اسرائیل ناتوانی اسرائیل و آمریکا در دفاع از اسرائیل علنی شد و این همه ادعایی که می‌گفتند لایه‌های نظامی، حفاظتی، امنیتی و آهنین که برای اسرائیل دارند هیچکدام نتوانست

کاری انجام دهد.

 وی اضافه کرد: قدرت سایبری و اطلاعاتی ایران در کنار قدرت دفاعی و نظامی به نمایش گذاشته شد و قبل از آغاز عملیات سیستم‌های راهداری را در هدف‌گیری ناکام گذاشتند و برای اسرائیلی ها را با پیامک در جریان عملیات گذاشتند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق۲ کشورهایی به کمک اسرائیل آمدند اما نتوانستند و شکست خوردند، در این جریان آنچه حائز اهمیت است جوانب مردمی در جنگ و یا شرافت ایران اسلامی در جنگ به نمایش گذاشته شد، قدرت نظامی داشت، موشک‌ها را هدایت کردند تا به مردم، زیرساخت‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز جمعیتی مردم اصابت نکند بلکه اهداف امنیتی، نظامی و پایگاه‌های جاسوسی را هدف قرار دادند.

عسکری گفت: روز بعد از عملیات وعده صادق۲ رهبر معظم انقلاب با نخبگان دیدار داشتند، چند صد نفر می‌دانستند که ملاقات چند ساعته با رهبری دارند که دشمن در این عملیات روانی هم شکست خوردند و امروز هم  اعلام کردند که نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود یعنی زمان و مکان مشخص و در جریان این حرکت سیاسی، عبادی و روانی بزرگ جمهوری اسلامی هم دشمن شکست خورد.

وی ضمن تبریک روز فرماندهی انتظامی ایراد کرد: فراجا ماموریت‌های مختلفی در عرصه‌های امنیتی، راهنمایی و رانندگی، اجتماعی دارد و فراجا نیروی حاضر در صحنه با ماموریت‌های متعدد و گسترده است و شهدایی که نیروی انتظامی در طول سال در جای جای کشور تقدیم می‌کند نشان از خدمت به مردم و نظام است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: رهبری فرمودند بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست، نباید گذاشت دشمن شکست‌خورده در داخل کشور با انواع حیله‌ها و ترفندها کار خودش را دنبال کند، دشمن در مسائل نظامی، اقتصادی و تحریم‌ها شکست خورده اما در جبهه‌های فرهنگی می‌خواهد کار کند، پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی غربی نباید در داخل کشور برافراشته شود، همه در وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، مطبوعات، وزارت علوم و بهداشت مراقبت کنند تا پرچم نفوذ فرهنگی در محدوده کاری‌اش برافراشته شود.

انتهای پیام/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>در موشک‌باران ناتوانی اسرائیل و آمریکا در دفاع علنی شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?امام جمعه رفسنجان:در موشک‌باران ناتوانی اسرائیل و آمریکا در دفاع علنی شد : اخبار استان کرمان – رفسنجان