امام جمعه بم: پرچم مقاومت روی زمین نمی‌ماند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان  پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه تجمع و راهپیمایی مردم و مسئولان انقلابی شهر بم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» برگزار شد.  مردم مومن و ولایتمدار بم با تجمع در میدان امام خمینی(ره) این شهر، با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، انزجار خود را علیه […]



نذیر کرمان/کرمان  پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه تجمع و راهپیمایی مردم و مسئولان انقلابی شهر بم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» برگزار شد.

 مردم مومن و ولایتمدار بم با تجمع در میدان امام خمینی(ره) این شهر، با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، انزجار خود را علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش نذیر کرمان، در این تجمع بروشورهای شهدای مقاومت و پرچم‌های حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده لبنان، فلسطین و جهان جلوه‌گر اتحاد ملت‌های مسلمان بود.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در این مراسم گفت : قلب امت اسلام با شنیده شدن خبر ترور شهید سیدحسن نصرالله به درد آمد.

امام جمعه بم اظهار کرد: شهادت سید حسن نصر الله بسیار دردناک است و همه غمگین هستند چرا که یک مجاهد واقعی به شهادت رسید.

دانشی خاطر نشان کرد: نام شهید نصر الله بسیار کوبنده تر و اثرگذارتر است و پرچم مقاومت روی زمین نمی‌ماند و این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

وی اعلام کرد: همانگونه که پس از شهید هنیه این مسیر ادامه یافت و جانشین این مسیر انتخاب شد، مسیر مقاومت تا پیروزی ادامه می‌یابد و این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

امام جمعه بم با بیان اینکه هر فردی که با فلسفه شهادت آشنایی داشته باشد، به خوبی می‌داند که شهادت پایان راه نیست و خون هر شهید بسترساز ظهور صدها دلاور خواهد شد؛ افزود: همانگونه که شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به جهانی شدن جبهه مقاومت منجر شد، شهادت سیدحسن نصرالله نیز به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد.

دانشی با اشاره به اینکه شهادت در جبهه مقاومت بخشی از فرایند مبارزه است و برای آن پیش‌بینی‌های لازم شده، تصریح کرد: هر چند شهادت فرماندهان بزرگی همچون شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله ضایعه دردناکی است، اما جبهه مقاومت هرگز فردمحور نبوده و به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی کوچکتر از آن است که بتواند به ساختار جبهه مقاومت آسیب برساند.

انتهای پیام


امام جمعه بم: پرچم مقاومت روی زمین نمی‌ماند

منبع: ایـسنا
? امام جمعه بم: پرچم مقاومت روی زمین نمی‌ماند