امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: ادامه راه شهید سلیمانی با اتحاد مذاهب میسر می‌شود

کرمان – فت فتو – امام جمعه اهل سنت آق‌قلا در استان گلستان گفت: وظیفه امروز ما این است که ادامه دهنده راه سردار دل‌ها باشیم که این مهم با اتحاد، همدلی و تفاهم همه احزاب و مذاهب میسر می شود، زیرا دشمنان اسلام میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه بزنند و میان […]

کرمانفت فتو – امام جمعه اهل سنت آق‌قلا در استان گلستان گفت: وظیفه امروز ما این است که ادامه دهنده راه سردار دل‌ها باشیم که این مهم با اتحاد، همدلی و تفاهم همه احزاب و مذاهب میسر می شود، زیرا دشمنان اسلام میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه بزنند و میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش فت فتو، آخوند عبدالحی میرزاعلی روز شنبه در گردهمایی تقریب مذاهب و روحانیون در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان افزود: حاج قاسم متعلق به یک گروه، قومیت و قشر خاص نبود بلکه متعلق به جهان بشریت بود و به همین دلیل، محبت آن عزیز بزرگوار در دل و قلوب مسلمین جا داده شده است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال با مجاهدت خالصانه خود در حقیقت مرد عمل بود و با عمل ثابت کرد، خدمت به اسلام و مردم در جای جای جهان، تفاوتی ندارد لذا همواره در ایران اسلامی، عراق، سوریه، فلسطین و یمن آماده خدمت بود.

امام جمعه اهل سنت آق قلا اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه نیز به مسلمان کمک کرد، کشوری که بیشتر جمعیت آن اهل سنت است لذا برای سردار سلیمانی تشیع و غیر آن ملاک نبود بلکه اسلام و انسانیت ملاک بود و به همین دلیل در راستای دفاع ار آرمان های اسلام و نظام به مردم کمک می کرد.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر سردار دلها به اتفاق همرزمانش به کشورهای درگیر نمی رفت، امروز در جای جای ایران اسلامی باید به جنگ داعش و داعشیان می رفتیم.

آخوند میرازعلی ادامه داد: انقلاب و نظام ما به خاطر اتحاد اقوام پیروز شد و سردار سلیمانی نماد مقاومت، همدلی، همکاری، شجاعت و اخلاص بود که با اتحاد تمام اقوام حتی غیر مسلمانان به جنگ داعش و داعشیان و گروه های انحرافی رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند از راه های مختلف چراغ اسلام را خاموش کنند افزود: امروز ما وظیفه داریم از نورانیت اسلام حفاظت و حراست کنیم و نظام اسلامی را ترویج دهیم تا با اتحاد و انسجام پرچم اسلام در جای جای دنیا به اهتزاز در بیاید.

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: سردار سلیمانی بجز اینکه به شعییان خدمت می کرد، به مسیحیان، ایزدی ها و سایر ادیان هم کمک کرد و وظیفه و رمز موفقیت ما امروز حفظ وحدت کلمه است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی جسم سردار سلیمانی را متلاش کرد، اما باید بداند که هیچوقت نام و یاد سردار دلها متلاش نخواهد شد.

گردهمایی تقریب مذاهب و روحانیون با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علما و روحانیون و مسئولان در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی(ع) برگزار شد.




امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: ادامه راه شهید سلیمانی با اتحاد مذاهب میسر می‌شود

منبع: ایرنـا
? امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: ادامه راه شهید سلیمانی با اتحاد مذاهب میسر می‌شود