امام بزرگوار وارث پیغمبر اکرم (ص) است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری،گفت: امام بزرگوار همان کاری را کرد که پیغمبر اکرم (ص) کرد و امام‌ زمان(علیه‌السلام) اگر ظاهر بود این کار را می‌کرد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی، در خصوص شرایط کنونی دنیای بیداری اسلامی در برابر ظلم و ستم آمریکا و صهیونیست با […]



نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری،گفت: امام بزرگوار همان کاری را کرد که پیغمبر اکرم (ص) کرد و امام‌ زمان(علیه‌السلام) اگر ظاهر بود این کار را می‌کرد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی، در خصوص شرایط کنونی دنیای بیداری اسلامی در برابر ظلم و ستم آمریکا و صهیونیست با تسلیت سالروز ارتحال امام بزرگوار به همه جریان حق‌طلب عالم به‌ویژه ملت ایران و مردم شریف استان کرمان گفت: ایشان تنها امام ملت ایران نبودند امام همه حق‌طلبان و مبارزان با ظلم و ستم بودند.

 وی افزود: اگر بخواهیم امام را درست معرفی کنیم، می‌گوییم امام بزرگوار ما وارث پیغمبر اکرم(ص) بود وارث در علوم، فضائل، تعلیم وتربیت، مبارزه با ظالمان، مستکبران، جلادان و چپاولگران، وارث رحمت میان مؤمنین و وارث همه خوبی‌های پیغمبر اکرم (ص) بود.
 
 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امام صادق علیه‌السلام بنا به روایت فرمودند: عالمان وارثان انبیا هستند، مطابق این حدیث شریف امام بزرگوار ما وارث انبیا و خاتم‌النبیین است.

 وی ادامه داد: امام بزرگوار همان اهدافی را دنبال کردند که پیغمبر اکرم دنبال اهداف آن بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی یادآور شد: پیغمبر اکرم (ص) دنبال حاکمیت توحید و نفی شرک و بت‌پرستی در همه وجوه زندگی بشر بود، امام بزرگوار ما با همه وجوه شرک و بت‌پرستی، با بت‌های سیاسی، قدرت‌های پوشالی و با استکبار آمریکا مبارزه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام از همان آغاز مبارزات رژیم سلطنتی و استبداد با استکبار و صهیونیست مبارزه کرد رژیم شاه عصبانی بود راضی بود علیه شاه امام چیزی بگوید علیه آمریکا و صهیونیست چیزی نگوید؛ اما امام به‌عنوان وارث پیغمبر اکرم (ص) هم با استبداد سلطنت و استکبار مستکبران مبارزه کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: در آن زمان کار به سمت‌وسویی پیش می‌رفت که مسئله فلسطین کم‌رنگ شود تا به جایی برسد که در تاریخ فراموش شود امام بزرگوار مسئله فلسطین را پر رنگ کرد.
 
 وی، گفت: امام بزرگوار زمان پیروزی انقلاب در نهایت هوشمندی و حکمت‌ورزی جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد که همه مسلمان را متوجه قدس و فلسطین سازد و این اثر کرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مسلمانان متوجه مسئله فلسطین و قدس شده‌اند نه‌تنها مسئله فلسطین و قدس فراموش نشد بلکه امام کاری کرد فلسطین مسئله اول جهان اسلام شود.
 
 وی، اظهار کرد: اکنون به برکت رهبری مقام معظم رهبری به‌گونه‌ای مسئله هدایت شد که فلسطین و غزه نه‌تنها مسئله اول جهان اسلام شده مسئله اول عالم شده است.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی ادامه داد: آنچه که ما شاهدیم در این روزگار که مسئله فلسطین به سمت‌وسویی می‌رود که این کشور از غصب درآید و اسرائیل این شجره خبیثه ریشه‌هایش کنده می‌شود.
 
 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امام بزرگوار وارث پیغمبر اکرم(ص) است، گفت: امام بزرگوار همان کاری را کرد که پیغمبر اکرم (ص) کرد و امام‌زمان(علیه‌السلام) اگر ظاهر بود این کار را می‌کرد.

منبع: صبح رابر

 انتهای خبر /سلیمانی

 


امام بزرگوار وارث پیغمبر اکرم (ص) است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? امام بزرگوار وارث پیغمبر اکرم (ص) است