المان قدیمی میدان آزادی، نوروز امسال در شهر جانمایی می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار کرمان، از جانمایی المان میدان آزادی در نوروز خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» المان قدیمی میدان آزادی شهر کرمان از جمله المان‌های خاطزه‌انگیز مردم کرمان بوده است. این المان که به «کره زمین و پرنده‌ها» معروف است همزمان با تغییر میدان آزادی و تبدیل آن به یکی […]

معاون خدمات شهری شهردار کرمان، از جانمایی المان میدان آزادی در نوروز خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» المان قدیمی میدان آزادی شهر کرمان از جمله المان‌های خاطزه‌انگیز مردم کرمان بوده است.

این المان که به «کره زمین و پرنده‌ها» معروف است همزمان با تغییر میدان آزادی و تبدیل آن به یکی از تقاطع‌های غیر همسطح از میان این میدان و به واقع از میدان دید مردم کرمان برداشته شد.

عشرت کردستانی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر کرمان روز دوشنبه ۹ اسفندماه سال گذشته در صحن علنی شورای شهر کرمان بیان کرده بود که «المان قدیمی میدان آزادی که همه از آن خاطرات داشتند و برای جانمایی مجدد آن مراجعاتی به شهرداری نیز بوده است؛ در پارک شورا جانمایی و نصب می‌شود».

اما حالا محمود ایرانمنش معاون خدمات شهری شهردار کرمان در بازدید خبرنگاران از مراکز خدمات شهرداری بیان کرده است که «المان میدان آزادی بازسازی شده و قرار است نوروز امسال (۱۴۰۲) در شهر جانمایی شود».

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» این المان هم‌اکنون در کارگاه زیباسازی شهردار قرار دارد.
انتهای خبر/پسند

 




المان قدیمی میدان آزادی، نوروز امسال در شهر جانمایی می‌شود

منبع:آرمـان
? المان قدیمی میدان آزادی، نوروز امسال در شهر جانمایی می‌شود