اقدام ناشایست اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قلعه‌گنج گفت: سربازان گمنام و سبزپوشان حریم ولایت اقدام ناشایست اسرائیل را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ و سرافراز جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه گفت: سربازان گمنام و سبزپوشان جان‌برکف حریم ولایت قطعا […]



رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قلعه‌گنج گفت: سربازان گمنام و سبزپوشان حریم ولایت اقدام ناشایست اسرائیل را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ و سرافراز جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه گفت: سربازان گمنام و سبزپوشان جان‌برکف حریم ولایت قطعا اقدام ناشایست رژیم جعلی اسرائیل را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

وی بیان کرد: همه‌ ما می‌دانیم که رژیم جنایت‌کار اسرائیل از این قبیل حرکات را در سال‌های گذشته انجام داده است، و اکنون مهمان عزیزمان را به شهادت رساندند و قلب مردم ایران را داغدار کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قلعه‌گنج افزود: رژیم جعلی اسرائیل بداند که اگر از سرهایمان کوه‌ها بسازند فرزندان ما در تاریخ نخواهند خواند که ما این حرکات را نادیده بگیریم، قطعا خون‌خواهی این شهید عزیز را یک وظیفه همگانی می‌دانیم.

کرمی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران منتظر وعده‌ صادق دوم هستند که سیلی محکمی را به این رژیم جعلی بزنند تا بار دیگر این حرکات ناشایست و اتفاقات ناگوار را رقم نزند، و این مسئله باعث شود اسرائیل یک‌بار برای همیشه بداند خاک جمهوری اسلامی ایران حرمت دارد، و همچنین از همه‌ ملت آزاده جهان اسلام می‌خواهیم بار دیگر به صحنه بیایند و با مشت‌های گره کرده این حادثه عظیم را محکوم کنند.

انتهای خبر/لعیاسالاری

 


اقدام ناشایست اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد ماند

منبع:آرمـان
? اقدام ناشایست اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد ماند