اقدام رذیلانه‌ کوردلان در اهانت به قرآن اهانت به بشریت است

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم از سوی گروه‌های افراطی در سوئد را محکوم کرد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، متن این بیانیه به شرح زیر است. بسم‌الله الرحمن الرحیم «یُرِیدُونَ […]

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم از سوی گروه‌های افراطی در سوئد را محکوم کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.» (سوره صف آیه ۸)

استکبار جهانی، مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر در اقدامی افراطی، موهن و نفرت انگیز در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر چهره زشت و اهریمنی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که در نزد آنها «آزادی» تنها واژه‌ای سطحی است که معنای آن را به درستی درک نکرده‌اند.

قرآن این کتاب آسمانی منادی عدالت، آزادی، احترام، صلح و محبت میان تمام انسان‌های جهان است و خداوند در این کتاب نور خود را برای بندگان کامل ساخت و راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را به منتهی کمال خود برای انسان تبیین کرد اما هستند کسانی که قلب‌هایشان تحمل مفاهیم عمیق قرآن را ندارد و با اقداماتی موهن سعی در خاموش کردن نور الهی دارند اما غافلند از اینکه «یُرِیدُونَ أَن یُطْفُِواْ نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبىَ اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَفِرُونَ؛ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، و خدا جز به کمال‏ رساندن نور خود نمی‌خواهد. هر چند کافران را خوش نیاید.»(سوره توبه، آیه ۳۲)

اقدام رذیلانه‌ کوردلان در اهانت به قرآن در کشور سوئد که این بار با مجوز رسمی پلیس و در ایام حج ابراهیمی رخ داد در واقع اهانت به ساحت مقدس انسان و بشریت است و قلب بیش از دو میلیارد مسلمان جهان، پیروان ادیان الهی و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و هنر پایتخت مقاومت جهان اسلام ضمن محکومیت چنین اقداماتی افراطی که نشان از اوج استیصلال، درماندگی، دین‌ستیزی و بی عدالتی مستکبرین جهان و مدعیان حقوق بشر است، از تمام آزادی‌خواهان جهان و مجامع بین‌المللی می‌خواهد با اینگونه اقدامات پلید و توهین به مقدسات مقابله کنند و برای حفظ حقوق و احترام به اعتقادات میلیاردها انسان در کنار مسلمانان باشند.

انتهای خبر/م




اقدام رذیلانه‌ کوردلان در اهانت به قرآن اهانت به بشریت است

منبع:آرمـان
? اقدام رذیلانه‌ کوردلان در اهانت به قرآن اهانت به بشریت است