اقدام اخیر عربستان؛ چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد/ لزوم اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضد بشری

مولوی یونس چاهانی با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی و جنایت اعدام ۸۱ نفر از مردم مظلوم گفت: اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد. مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن محکوم کردن اقدام اخیر عربستان سعودی و جنایت اعدام  ۸۱ نفر از مردم مظلوم، […]

مولوی یونس چاهانی با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی و جنایت اعدام ۸۱ نفر از مردم مظلوم گفت: اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن محکوم کردن اقدام اخیر عربستان سعودی و جنایت اعدام  ۸۱ نفر از مردم مظلوم، که عمدتا برادران مسلمان شیعه بودند، گفت: این اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد و بی‌تردید چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج تصریح کرد: آمران و عاملان این جنایت، علیرغم ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان محکوم هستند و این اعمال ننگین شاهد دیگری بر تبلیغات غیر واقعی و دروغین آنان خواهد بود.

وی بیان کرد: شاهد سکوت مجامع بین المللی و نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات گسترده و ظلمی که بر ملت‌های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، عراق و … می‌شود، هستیم.

مولوی چاهانی ادامه داد: علیرغم همه این جنایات که با هدایت، حمایت و زمینه‌سازی استکبار و توطئه‌گران برای تضعیف کشور‌های اسلامی در منطقه شکل می‌گیرد و به اذعان و اعتراف چندین‌باره و صریح برخی دولتمردان غربی از جمله آمریکا و همچنین کشور‌های حامی و مرتجع منطقه که پدیدآورندگان گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش در منطقه بوده و هستند، سکوت نهاد‌های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری، بسترساز تعدی، تعرض و جنایات روزافزون از جمله کشتار علنی در عربستان است و این مسئله باید به شدت محکوم شود.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج در پایان خاطر نشان کرد: اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضد بشری باید اتخاذ شود.

انتهای پیام/م




اقدام اخیر عربستان؛ چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد/ لزوم اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضد بشری

منبع:آرمـان
? اقدام اخیر عربستان؛ چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرد/ لزوم اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات ضد بشری