اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است

کرمان_ استاندارکرمان گفت: اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اصل کار بر تلاش و ظرفیت‌های فردی، محله‌ای و مجموعه‌ای است، گفت: اینگونه […]



کرمان_ استاندارکرمان گفت: اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اصل کار بر تلاش و ظرفیت‌های فردی، محله‌ای و مجموعه‌ای است، گفت: اینگونه کارها که تشکیلاتی نیست اثر و ماندگاری بیشتر و خیر بسیاری دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در مساجد گروه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: این تنوع گروه‌های مساجد هم تدبیر می‌خواهد برای هماهنگی آنها و هم اینکه فرصتی است برای هم‌افزایی که سبب تقویت مجموعه می‌شود و خود کانون‌ها در قدم اول باید هم‌پوشانی داشته باشند.

وی با اشاره به کارهای متعددی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، افزود: این کار یک تلاش مجاهدانه است نه از سر تکلیف که این امر کار اعضای کانون‌ها را ارزشمند می‌کند.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پشتیبانی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فراز و نشیب‌های داشته و نگاه‌های مختلف به این مجموعه گاهی آسیب‌ها و نوساناتی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: کارها باید دیده شود و مسئولان سبب بی‌انگیزه شدن نشوند؛ همانطور کسی که در المپیادها و جشنواره‌ها رتبه می‌آورد دیده می‌شود باید کسانی که در مناطق حاشیه‌ای، محروم و… کاری انجام می‌دهند نیز دیده شوند.

کد خبر ۶۱۲۸۹۲۰


اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است

منبع: مــهر
? اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است