اقدامات دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین‌المللی تبیین شود

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اقدامات دولت سیزدهم در تمامی عرصه‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی نمونه بود که این شاخصه‌ها باید به‌درستی تبیین شود. حسین اکبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد گفت: طی سه سال […]



رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اقدامات دولت سیزدهم در تمامی عرصه‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی نمونه بود که این شاخصه‌ها باید به‌درستی تبیین شود.

حسین اکبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد گفت: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم، این دولت در همه جای کشور حضور داشت و حضور ریاست جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان در بین عامه مردم و مناطق محروم خیلی بیشتر مشاهده می‌شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تأکید کرد: اقدامات دولت سیزدهم در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی نمونه و شاخص بود که این شاخصه‌ها باید به‌درستی تبیین شود که اقشار نخبگانی و رسانه‌ای در این راستا کارهای خوبی انجام داده‌اند و البته باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات و رویکردی که در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله شهید رئیسی و دولت سیزدهم انجام شده است، درس‌های بسیاری دارد که می‌تواند برای آنچه که قرار است در دوره بعد اتفاق بیافتد تأثیرگذار باشد، عنوان کرد: ملت ایران به خدمت‌گزاران خود اهمیت بسیار می‌دهند، همان‌گونه که در بدرقه و تشییع میلیونی آیت‌الله شهید رئیسی و هیات همراه شاهد این مهم بودیم.

اکبری‌فرد با اشاره به اینکه تشییع شهدای خدمت نشان داد که ملت ایران در شرایط سخت حضور دارند و این مهم بُرد داخلی و بین‌المللی دارد، ابراز کرد: در صحنه انتخابات و حضور مردم در این عرصه، رأی دادن اهمیت دارد و آنچه که مهم است این است که همه مردم حضور پیدا کنند؛ اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی در تاریخ هشتم تیرماه بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد و بسیاری از دوربین‌ها آمده هستند تا صحنه هشتم تیرماه را به تصویر بکشند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با حضور خود این مهم را مخابره خواهند کرد که ما همواره پای نظام و انقلاب خود هستیم و آینده کشور برای ما و نسل آینده بسیار مهم است که الحمدالله ملت ایران نسبت به خیلی از ملت‌های دیگر بهتر از عهده این مهم برآمده‌اند؛ چراکه در خیلی از جاهایی که مهد دموکراسی است، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات نیستیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی که مسئله بسیار مهم و قابل توجهی بود، شاهد حضور اقشار مختلف مردم و به‌ویژه جوانان بودیم، اظهار کرد: مسئله دیگری که اهمیت آن کمتر از مسئله حضور نیست، انتخاب درست است که در این زمینه شاخصه‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم.

اکبری‌فرد بیان کرد: این مهم را باید بدانیم که انتخاب فعلی ما که باید انجام شود، انتخاب یک شخص نیست؛ بلکه انتخاب نماینده‌ای از یک تیم است، تیمی که وزارت‌خانه‌های مختلف را تشکیل می‌دهد که قطعاً آن فرد باید نماینده‌ای از یک تیم اجرایی و مدیریتی کشور باشد و همچنین این فرد باید پشتوانه فکری و اجرایی در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه حوزه اقتصادی در اختیار داشته باشد، چراکه این عرصه برای مردم بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: اولویت‌های ما در سطح بین‌المللی کاملاً مشخص است و نمونه‌های آن را در دولت سیزدهم داشته‌ایم که بسیاری از کشورهای اسلامی و همسایه و همچنین بسیاری از کشورهای مستقل با ما ارتباط برقرار کردند و اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی در عرصه بین‌الملل طی سه سال اخیر رخ داد.

وی با تأکید بر ایجاد شرایط مناسب برای مردم و با بیان اینکه بهره‌وری و استفاده از منابع کشور بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: افراد و کاندیدا این مهم را باید بدانند که امنیت امروز ما مرهون خون شهدا و دانشمندان زیادی است؛ بنابراین اولویت اول باید پاسداشت ارزش‌های باشد که دولت قبل ایجاد کرده است و این مسائل و تجربیات باید تبیین شود تا شاهد حضور باکیفیت و حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
 


اقدامات دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین‌المللی تبیین شود

منبع:آرمـان
? اقدامات دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین‌المللی تبیین شود