اقتدار و مردمی بودن از ویژگیهای ارتش ذیل فرماندهی کل قواست

به گزارش فت فتو کرمان، زینی وند،  استاندار کرمان به همراه بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تعدادی از مدیران و مشاوران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه علیاتی جنوبشرق ارتش در محل قرارگاه دیدار کردند.  زینی وند ضمن تبریک مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و درود به […]

به گزارش فت فتو کرمان، زینی وند،  استاندار کرمان به همراه بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تعدادی از مدیران و مشاوران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه علیاتی جنوبشرق ارتش در محل قرارگاه دیدار کردند.

 زینی وند ضمن تبریک مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و درود به روح پاک شهدای ارتش، اقتدار و مردمی بودن ارتش را ذیل فرماندهی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ویژگی های آن برشمرد.

استاندار کرمان گفت: قرارگاه جنوب شرق ارتش در این منطقه دارای حساسیت فوق العاده برای کشور محسوب می شود و زبده ترین فرماندهان در اینجا به کار گرفته می شوند.

وی گفت: شرق و جنوبشرق کشور به این دلیل جز مهمترین مرزها هستند که دو کشور همسایه ما به دلایلی نتوانستند تسلط تمام عیاری بر حوزه سرزمینی و مرزهایشان شکل دهند و با شکل گیری جمهوری اسلامی یکی از کانون های توجه سرویس های جاسوسی شده است.

وی افزود: میلیون ها اتباع خارجی در کشور هستند، ایاب ذهاب می کنند و اگر تسلط نیروهای نظامی ما نبود از اینجا آسیب پذیر بودیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: “ترانزیت مواد مخدر، مرز دریایی و کویر مسائل مهمی هستند که حساسیت این قرارگاه را برجسته کرده است و ما هم وظیفه داریم هرجا پشتیبانی لازم باشد در خدمت باشیم و وظیفه دولت هاست در حوزه لجستیک پشتیبانی و حمایت کنند و اگر غافل شوند شروع آسیب خواهد بود که الحمدالله همه نیروهای ما اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از پشتیبانی دولت برخوردارند.”

زینی وند افزود: ارتش ما با سایر ارتش های دنیا متفاوت است و با دیدگاه های عقیدتی، انقلابیِ به تمام معنا و مردمی بودنش یک سرمایه است که ارتشیان عزیز باید قدر خودشان را بدانند.

وی همچنین از تلاش های ارتش در رابطه با مدیریت بیماری کرونا و در حوزه بلایای طبیعی و لایروبی رودخانه ها که ۷۰ الی ۸۰ درصد مصونیت ایجاد کرده قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش امیر غلامعلیان در این دیدار گفت: ارتش با تمام ظرفیت صرف نظر از هرنوع گرایش سیاسی در کنار دولت و مردم است.

وی گفت: ما در همه موارد اعم از بلایای طبیعی، بحران ها و مسائل امنیتی در کنار استانداری هستیم و امیدواریم در این مسائل، دغدغه استان را برطرف کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق افزود: قرارگاه جنوبشرق بزرگترین قرارگاه کشور با تنوعی از همه نیروها و بزرگترین ناوگان بالگردی در خاورمیانه،  نقش محوری در ارتش جمهوری اسلامی دارد.

امیرغلامعلیان ابراز داشت: ما ۴۰۰ تخت بیمارستانی فراهم کردیم و اگر نیاز باشد تا ۶۰۰ تخت میتوانیم اضافه کنیم و بیمارستان ما آماده خدمت به بیماران کرونایی است.

 



منبع:مــوج
? اقتدار و مردمی بودن از ویژگیهای ارتش ذیل فرماندهی کل قواست