اقامه نماز ظهر عاشورا در رودبار جنوب

مردم رودبار جنوب پس از پایان مراسم عزاداری روز عاشورا به یاد آخرین نماز ماندگار امام حسین (ع) در صحرای کربلا نماز ظهر عاشورا را در مصلی بزرگ این شهرستان اقامه کردند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ عزاداری و سوگواری مردم ولایت‌مدار شهرستان رودبار جنوب که از شب گذشته به مناسبت […]



مردم رودبار جنوب پس از پایان مراسم عزاداری روز عاشورا به یاد آخرین نماز ماندگار امام حسین (ع) در صحرای کربلا نماز ظهر عاشورا را در مصلی بزرگ این شهرستان اقامه کردند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ عزاداری و سوگواری مردم ولایت‌مدار شهرستان رودبار جنوب که از شب گذشته به مناسبت عاشورای حسینی در نقاط مختلف برگزار شده است تا ظهر امروز ادامه یافت و دلدادگان حسینی نماز ظهر عاشورا را در صفوف به هم پیوسته به یاد شهدای دشت کربلا در جای‌جای این شهرستان اقامه کردند.

امروز و پس از اهتزار پرچم سرخ حسینی در شهر و روستا‌ها، عزاداران حسینی در نقاط تعیین شده به یاد شهدای دشت نینوا به نماز ایستادند.

نماز ظهر عاشورای رودبار جنوب نیز به همراه مراسم عزاداری حسینی در مصلی بزرگ شهرستان اقامه شد.

عزاداران حسینی پیش از ظهر امروز در محل مصلی حاضر شده و پس از سوگواری، به یاد آخرین نماز حضرت امام حسین (ع) و یاران فداکار ایشان در صحرای کربلا، مردم رودبار جنوب با تأسی از آن امام همام نماز اول وقت ظهر عاشورای حسینی را با شکوهی خاص اقامه کردند.

این آئین همراه با نوحه سرایی در سوگ حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین افشارمنش نماینده ولی فقیه و امام جمعه رودبار جنوب برگزار شد.

منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


اقامه نماز ظهر عاشورا در رودبار جنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? اقامه نماز ظهر عاشورا در رودبار جنوب