افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین در کرمان

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های کرمان به مقصد مرزهای عراق خبر داد و گفت:«قیمت بلیت اتوبوس‌های مختلف برای سفر اربعین،نسبت به هفتۀ گذشته، ۲۵ درصد افزایش یافته است». به گفتۀ مسلم سمندری،پیش از این قیمت بلیت اتوبوس از کرمان […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های کرمان به مقصد مرزهای عراق خبر داد و گفت:«قیمت بلیت اتوبوس‌های مختلف برای سفر اربعین،نسبت به هفتۀ گذشته، ۲۵ درصد افزایش یافته است».

به گفتۀ مسلم سمندری،پیش از این قیمت بلیت اتوبوس از کرمان به مقصد گذرگاه‌های مرزی عراق،با اتوبوس VIP مبلغ ۸۷۵ هزار تومان،اتوبوس کلاسیک ۳۲ نفره ۷۳۷ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفرۀ معمولی ۵۹۷ هزار تومان تعیین شده بود.

وی با بیان این‌که امسال فروش بلیت برای سفرهای اربعین به ‌نوان نخستین تجربۀ استان کرمان به‌صورت رفت‌وبرگشت صادر شد؛ از مردم خواست با مراجعه به پایانه‌ها و یا سامانه‌های اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند تا دچار بازار سیاه و مشکلاتی از این قبیل نشوند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا کرمان،معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری استان کرمان از اعزام ۲۱ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری استان کرمان به مرزهای عراق خبر داد و بیان کرد:«تاکنون حدود ۲۰ هزار مسافر به مرز شلمچه و حدود هزار نفر به مرزهای مهران و چذابه از مبادی استان کرمان بهوسیلۀ ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری جاده‌ای اعزام شده‌اند».

وی ادامه داد:«اداره کل راهداری استان کرمان در اعزام زائران به مرزهای شش‌گانۀ کشور عراق از نهایت توان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری جاده‌ای استتفاده کرد و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰ هزار زائر از استان کرمان در قالب سفر زیارتی اربعین حسینی به عراق مسافرت کنند».

سمندری با تاکید بر اینکه به زائرین برای بازگشت استفاده از سامانۀ پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ را توصیه می‌کنیم،خاطرنشان کرد:«برای اعزام از مبداء استان کرمان مشکلات حوزۀ حمل‌ونقل رفع شده است و تاکنون هیچ مشکلی در ارسال ناوگان حمل‌ونقل به مرزهای کشور عراق نداشته‌ایم».




افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین در کرمان

منبع:خبر کرمان
?

افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین در کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی