افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح در ریگان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از افزایش ۱۴ د‌رصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ سید روح‌الله میرتاج‌الدینی  گفت: طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و پویش نه به سلاح غیرمجاز در شهرستان ریگان ادامه می‌یابد. دادستان […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از افزایش ۱۴ د‌رصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ سید روح‌الله میرتاج‌الدینی  گفت: طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و پویش نه به سلاح غیرمجاز در شهرستان ریگان ادامه می‌یابد.

دادستان ریگان وجود سلاح غیرمجاز را نگران‌کننده برشمرد و هشدار داد: دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه سلاح‌های خود اقدام نمایند زیرا  در صورت عدم تحویل، با برخورد قاطع و عبرت‌آموز دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام قضایی همچنین از تمامی مردم شهرستان‌های ریگان و گنبکی تقاضا کرد همکاری لازم را جهت کشف و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز داشته باشند و در ارتقای امنیت نقش فعالی را ایفاء نمایند.

وی در پایان از تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر و خاطرنشان کرد: بخشی از تامین امنیت حاصل تعامل سازنده دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی استان با سران طوایف وریش سفیدان  بوده است.

دادستان ریگان:
تحویل ۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان /

 




افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح در ریگان

منبع:آرمـان
? افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح در ریگان