افزایش ۱۰ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰ در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰، گفت: بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ کرمان گرفته شده است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ […]

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰، گفت: بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ کرمان گرفته شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در لباس مقدس سربازی به مردم میهن اسلامی را نصیبمان کرده است و برای همه سربازان اسلام از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ به جهانیان ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام اسلامی است، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله اگر چه ما را داغدار کرد اما ثمره این شهادت نصر و پیروزی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: شعار امسال هفته پلیس «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و پلیس در جای جای کشور اسلامی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور افتخار خدمتگزاری به مردم عزیز را دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فراجا، گفت: مقام معظم رهبری در این باره می‌فرماید نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و امیدواریم که رهرو صدیق راه شهدا باشیم.

فرشید، با بیان اینکه امنیت وظیفه همگانی است و امام خمینی (ره) فرمود مسئله امنیت، مسئله بسیار ارزشمندی است که همه ما و همه کشور به آن مکلف هستیم، ادامه داد: امنیت اتفاقی نیست و هر لحظه باید برای آن کار کرد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس طی سال گذشته، عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، اجرای ماموریت‌های فوریتی در پلیس ۱۱۰ است البته بعضی از خواسته‌های مردم حالت فوریتی ندارد و پلیس بر اساس فوریتی بودن آن مشکل اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ کرمان گرفته شده که میانگین روزانه بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ تماس بوده است، بیان کرد: تماس با پلیس ۱۱۰ در کرمان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است و به صورت میانگین روزانه بیش از ۲ هزار و۱۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف و ضبط شده است، افزود: بیش از ۵ هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی سپرده شدند و بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهرها جمع‌آوری و برای درمان تحویل مراجع مربوطه شده است.

سردار فرشید، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در ماموریت‌های پلیس با ما همراه و همدل است و از این جایگاه از آنها تشکر می‌کنم، گفت: با کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در استان کرمان مواجه هستیم که از همکاری همه مردم در پیشگیری از سرقت و دستگاه‌های مربوطه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر از ابتدای امسال در تصادفات استان جان خود را از دست دادند که ناراحت کننده است، ادامه داد: بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به جابه‌جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کردند توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان، با اشاره به اینکه جرائم در فضای مجازی و سایبری ۲۱ درصد افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در حوزه جلوگیری و پیشگیری از جرائم فضای مجازی و سایبری هوشیاری مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/۵۱۱/




افزایش ۱۰ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰ در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? افزایش ۱۰ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰ در استان کرمان