افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج

امیری فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری « نذیر کرمان» به نقل از خبرنگار پايگاه خبری پليس فرمانده انتظامی کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همواره برای افزایش احساس امنیت […]

امیری فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری « نذیر کرمان» به نقل از خبرنگار پايگاه خبری پليس فرمانده انتظامی کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همواره برای افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم تلاش می‌کنیم.

 
سرهنگ علیرضا امیری بیان داشت: با توجه به اینکه کهنوج در چهار راه مواصلاتی شهرستان‌های جنوب استان و همچنین به سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارد با چالش‌هایی همچون سرقت و عبور خودروهای سرقتی از سایر نقاط از حوزه این شهرستان روبرو بوده‌ایم.
 
وی افزود: در این راستا با اجرای طرح‌های مهار و گشت زنی‌های هدفمند در سطح محورهای اصلی و فرعی شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون کشف ۲۱ فقره خودروی سرقتی را داشته‌ایم.
 
فرمانده انتظامی کهنوج با تاکید بر پیشگیری اجتماعی و افزایش آگاهی شهروندان به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در این رابطه اجتناب از پذیرفتن خوراکی یا نوشیدنی از مسافران ناشناس، هوشیاری در برابر سارقان مسافرنمایی که از پوشش خانوادگی برای جلب اعتماد راننده استفاده می کنند و اجتناب از تردد در مسیرهای پرت و خلوت با پیشنهاد کرایه بیشتر، از مواردی است که باید مراقب آنها باشیم.

انتهای پیام/ک




افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج

منبع:آرمـان
? افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج