افزایش پرونده‌های مربوط به پلاک مخدوش خودرو در کرمان

معاون دادستان کرمان گفت: از زمان شیوع کرونا پرونده‌های مربوط به خودرو‌های با پلاک مخدوش افزایش داشته که در این خصوص توقیف خودرو انجام می شود. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حسین رییسی نژاد معاون دادستان کرمان در امور پیشگیری از وقوع جرم در کارگروه ویژه پیشگیری و کاهش و تصادفات استان کرمان گفت: همه […]

معاون دادستان کرمان گفت: از زمان شیوع کرونا پرونده‌های مربوط به خودرو‌های با پلاک مخدوش افزایش داشته که در این خصوص توقیف خودرو انجام می شود.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حسین رییسی نژاد معاون دادستان کرمان در امور پیشگیری از وقوع جرم در کارگروه ویژه پیشگیری و کاهش و تصادفات استان کرمان گفت: همه ما باید در حیطه نظارت و مسئولیتی که بر عهده داریم بیشتر تلاش کنیم.

او افزود: صرف نظر از این که پرونده‌ها به سیستم قضایی وارد می‌شود یا خیر باید در سریعترین زمان، اختلاف مردم حل شود و متولیان امر بایستی در این خصوص تلاش کنند.

رییسی نژاد بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا پرونده‌های مربوط به خودرو‌های با پلاک مخدوش افزایش داشته است که در این خصوص توقیف خودرو انجام می شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: در خصوص ورود اتباع خارجی به کشور خلأ قانونی وجود دارد و اغلب خودرو‌هایی که اقدام به جابجایی این افراد می‌کنند، دارای پلاک مخدوش هستند و نیروی انتظامی می‌تواند به عنوان جرم مشهود آن‌ها را دستگیر، متهم را جلب و خودروی مذکور را توقیف کند و پرونده کیفری علیه شخص خاطی تشکیل خواهد شد.

رییسی نژاد با اشاره به اینکه برای حل این مشکلات باید دوربین‌های گام به گام در نظر گرفته شده و شانه‌های جاده‌ها اصلاح شوند، گفت: همچنین بیمه‌ها نگاه خوبی به مردم ندارند و در زمانی که آستانه تحمل مردم پایین است باید به نحوه برخورد با مردم اصلاح شود چراکه این امر در کاهش اختلافات تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/ب




افزایش پرونده‌های مربوط به پلاک مخدوش خودرو در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? افزایش پرونده‌های مربوط به پلاک مخدوش خودرو در کرمان