افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:وزیر نفت در نخستین روز کاری خود با تاکید بر اینکه راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین هرگز مدنظر نیست،گفت:«راهکارهای غیرقیمتی که به بخشی فراتر از وزارت نفت یعنی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بازمی‌گردد،در دستور کار خواهد بود تا بدون افزایش قیمت بنزین امکان ایجاد تعادل در تراز […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:وزیر نفت در نخستین روز کاری خود با تاکید بر اینکه راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین هرگز مدنظر نیست،گفت:«راهکارهای غیرقیمتی که به بخشی فراتر از وزارت نفت یعنی در همکاری با دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بازمی‌گردد،در دستور کار خواهد بود تا بدون افزایش قیمت بنزین امکان ایجاد تعادل در تراز تولید و مصرف فراهم شود».

محسن پاک‌نژاد دربارۀ برنامۀ کوتاه‌مدت وزارت نفت برای رفع چالش ناترازی انرژی ازجمله مدیریت مصرف گاز توضیح داد:«بنده به‌طور دقیق راهکارهای عملیاتی را برای رفع این چالش در ذیل سرفصل‌های برنامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تخصصی ارائه کرده‌ام،البته این موضوع به معنای آن نیست که امکان رفع کامل ناترازی در کوتاه‌مدت وجود داشته باشد اما این امکان فراهم می‌شود که ناترازی تاحدودی تعدیل شود».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا،وی یکم شهریورماه در ادامۀ اظهاراتش با اشاره به اقدام دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی انرژی برای واردات گاز از ترکمنستان در قالب سوآپ گاز افزود:«از آنجا که بخشی از این گاز در داخل مصرف می‌شود،ازاین‌رو به رفع ناترازی گاز هم کمک می‌کند».

وزیر نفت در زمینه برنامه‌های وزارت نفت دولت چهاردهم برای رفع ناترازی بنزین نیز گفت:«هم‌اکنون هرگز راهکارهای قیمتی برای رفع ناترازی بنزین مدنظر نیست». / الف




افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست

منبع:خبر کرمان
? افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست :اخبار استان کرمان – اقتصادی