افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طی سه روز آینده با وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و شرق کشور و انتقال ریزگردها به نیمه شمالی و شرق استان، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طی سه روز آینده با وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و شرق کشور و انتقال ریزگردها به نیمه شمالی و شرق استان، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده با وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی و شرق کشور و انتقال ریزگردها به نیمه شمالی و شرق استان، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است.

همچنین طی این مدت در اکثر مناطق مناطق استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه در مناطق جنوب غربی و ارتفاعات مرکزی رگبار باران دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۰ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۲۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م
 


افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان

منبع:آرمـان
? افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان