افزایش ظرفیت فرودگاه بین المللی بغداد به ۱۰ میلیون مسافر | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد ظرفیت فرودگاه بین المللی بغداد به ۱۰ میلیون مسافر خواهد رسید که این امر، این فرودگاه را در رتبه بندی نسل سوم فرودگاه های جهان قرار خواهد داد. به گزارش الفرات نیوز، میثم الصافی، مدیر دفتر اطلاع رسانی وزارت […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد ظرفیت فرودگاه بین المللی بغداد به ۱۰ میلیون مسافر خواهد رسید که این امر، این فرودگاه را در رتبه بندی نسل سوم فرودگاه های جهان قرار خواهد داد.

به گزارش الفرات نیوز، میثم الصافی، مدیر دفتر اطلاع رسانی وزارت حمل و نقل عراق در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: فعالیت‌های توسعه فرودگاه بین المللی بغداد، شامل بازسازی سالن‌های مسافران و باندهای هواپیماها و توسعه فضای سبز که در حال حاضر در حال انجام است، در سال آتی به طور کامل به پایان خواهد رسید.

الصافی تاکید کرد ظرفیت این فرودگاه پس از اتمام کارهای توسعه و بازسازی، به ۱۰ میلیون مسافر خواهد رسید و خطوط حمل و نقل عمومی از ترمینال العلاوی به سمت فرودگاه باز خواهد شد ضمن آنکه در داخل فرودگاه بین المللی بغداد نیز امکان جابجایی همگانی فعال‌سازی می شود.

گفتنی است روز شنبه، رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق، فرودگاه بین المللی بغداد را برای تردد مسافران و شهروندان به صورت کامل بازگشایی کرد.


افزایش ظرفیت فرودگاه بین المللی بغداد به ۱۰ میلیون مسافر

منبع: اصلاحات نیوز
? افزایش ظرفیت فرودگاه بین المللی بغداد به ۱۰ میلیون مسافر