افزایش حقوق کارمندان بر اساس تعداد افراد خانواده خواهد بود | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی سازمان برنامه و بودجه دربارۀ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۴ گفت:«مطابق بودجه سال ۱۴۰۴ حقوق افراد مجرد فاقد فرزند در سال آینده ۲۰ درصد رشد می‌کند». مژگان خانلو توضیح داد:«افراد متاهل به‌ازای هر فرزند ضریب افزایش حقوق خواهند داشت که تا ۵ فرزند این رشد به […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی سازمان برنامه و بودجه دربارۀ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۴ گفت:«مطابق بودجه سال ۱۴۰۴ حقوق افراد مجرد فاقد فرزند در سال آینده ۲۰ درصد رشد می‌کند».

مژگان خانلو توضیح داد:«افراد متاهل به‌ازای هر فرزند ضریب افزایش حقوق خواهند داشت که تا ۵ فرزند این رشد به ۴۵ درصد می‌رسد. به‌صورت میانگین نیز حقوق و دستمزد ۲۸ درصد افزایش می‌یابد».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا،وی در پاسخ به این سوال که آیا برآوردی از تورم و نرخ رشد اقتصادی در سال آینده دارید یا نه،اظهار کرد:«از سال گذشته با توجه به افزایش ارزش افزوده برخی بخش‌ها مثل بخش صنعت و کشاورزی از رشد منفی خارج شدیم. امسال هم رشد ۳.۷ درصد با نفت و ۳.۲ درصد بدون نفت در نظر گرفتیم».

خانلو ادامه داد:«اما چیزی که فعلا ملاک ما برای سال آینده است برای امسال حدود ۳ تا ۳.۵ درصد رشد اقتصادی پیش‌بینی کردیم و برای سال ۱۴۰۴ تقریبا با کمی افزایش در نظر گرفتیم. نرخ تورم نیز حدود ۳۰ درصد پیش‌بینی شده و البته باید ببینیم احکام بودجه ۱۴۰۴ و بار تورمی که ممکن است ایجاد شود چگونه خواهد بود».

وی گفت:«ممکن است تورم در سال آینده کمتر از ۳۰ درصد باشد». /پ




افزایش حقوق کارمندان بر اساس تعداد افراد خانواده خواهد بود

منبع:خبر کرمان
?افزایش حقوق کارمندان بر اساس تعداد افراد خانواده خواهد بود :اخبار استان کرمان – اقتصادی