افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق استان کرمان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، شرایط آب و هوای مناطق مختلف استان راپیش‌بینی کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز شنبه و فردا در برخی مناطق مرکزی و جنوبی به‌ویژه در ارتفاعات این مناطق ضمن افزایش ابر، رگبار باران محتمل است. […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، شرایط آب و هوای مناطق مختلف استان راپیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز شنبه و فردا در برخی مناطق مرکزی و جنوبی به‌ویژه در ارتفاعات این مناطق ضمن افزایش ابر، رگبار باران محتمل است.

همچنین تا روز چهارشنبه در مناطق جنوب شرقی و برخی مناطق غربی و جنوب غربی وزش باد و گرد و خاک را خواهیم داشت؛ لذا افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است. برای سایر مناطق جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به‌لحاظ دمایی نیز افزایش تدریجی دما در طول هفته جاری برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

 براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۶ درجه خنک‌ترین و منوجان  با دمای ۴۳ درجه گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۲ درجه و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۱ درجه خواهد بود.

انتهای خبر/م


افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق استان کرمان

منبع:آرمـان
? افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق استان کرمان