افتخارآفرینی جوانان بسیجی ووشو کار بویراحمدی در مسابقات ملی

به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ابراهیم بهرامی با اشاره به اینکه این مسابقات در سالن ورزشی شهید حیدریان قم با شرکت ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان برگزار شد گفت: در این رقابت‌ها نفرات برتر در بخش‌های ساندا و تالو مشخص شدند. بهرامی سطح مسابقات را مطلوب اعلام کرد و افزود: بسیجی ورزشکار […]



به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ابراهیم بهرامی با اشاره به اینکه این مسابقات در سالن ورزشی شهید حیدریان قم با شرکت ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان برگزار شد گفت: در این رقابت‌ها نفرات برتر در بخش‌های ساندا و تالو مشخص شدند.

بهرامی سطح مسابقات را مطلوب اعلام کرد و افزود: بسیجی ورزشکار پویا کاظمی دررده سنی جوانان و بسیجی ورزشکار یاشار کشاورزی در رده سنی نوجوانان صاحب نشان طلا و به مسابقات جهانی ووشو دعوت شدند.

رئیس هیات ووشو شهرستان بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های علی یزدانپناه رئیس هیئت ووشو استان، این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش استان تبریک گفت.

۲ نوجوانی که موفق به دریافت مدال طلا شدند زیر نظر مربی ووشو آقای مهدی غلامی و از پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهدای شرف آباد یاسوج و حوزه امام حسن عسکری ع سپاه انصارالحسین ناحیه بویراحمد بودند.

انتهای پیام 


افتخارآفرینی جوانان بسیجی ووشو کار بویراحمدی در مسابقات ملی

منبع: بــرنا
? افتخارآفرینی جوانان بسیجی ووشو کار بویراحمدی در مسابقات ملی