افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان بم

فت فتو/کرمان به مناسبت هفته دولت پنج پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در شهرستان بم با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان افتتاح و کلنگ زنی شد. سیدمصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در بم گفت: در ششمین روز از هفته دولت، پنج […]

فت فتو/کرمان به مناسبت هفته دولت پنج پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در شهرستان بم با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان افتتاح و کلنگ زنی شد.

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در بم گفت: در ششمین روز از هفته دولت، پنج پروژه در حوزه صنعت، آب، بهداشت، عمران و کشاورزی در شهرستان بم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: سالن تولید فوم شرکت آرمان موتور ارگ با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شد.

وی از افتتاح سردخانه نخل استوار خبر داد و گفت: این سردخانه با ظرفیت سالانه ۶۰۰۰ تن توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

موسوی با اشاره به پروژه مربوط به حوزه بهداشت ادامه‌داد: ساختمان مرکز بهداشت بم نیز در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۱۸۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مربوط به آب و فاضلاب شهر بم خبر داد.

وی گفت: پروژه‌های تامین آب مجتمع دریجان( شمال روستاهای دریجان، دربر، سابات، داردین، پوتار، توکل آباد، مهرآباد و پدوا) با اعتبار ۳۵ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (علیه السلام) کلنگ زنی شد.

وی همچنین تاکیدکرد پروژه آبرسانی به مجتمع دهبکری نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار شرکت آباد خاک کلنگ‌زنی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان اظهار کرد: پروژه‌های تامین آب و آبرسانی مانند پروژه حفر و تجهیز چاه و توسعه و بازسازی شبکه آب بم و بروات با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های آسفالت روستایی امیر آباد از طرح های  هفته دولت که با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان  است که بصورت نمادین افتتاح شد.

لازم به ذکر است دکتر آیت الهی موسوی همراه با مسئولان شهرستان بم با حضور در منزل شهید حسن جزینی زاده از شهدای امنیت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

انتهای پیام




افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان بم

منبع: ایـسنا
? افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان بم