افتتاح یک تعاونی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیاردی در رفسنجان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه امسال یک تعاونی با ۱۲ فرصت شغلی در هفته تعاون در رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این تعاونی با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اولیه در شهرستان رفسنجان افتتاح می‌شود. محمود شریفی در گفت‌وگو با نذیر کرمان، با اشاره به فرارسیدن […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه امسال یک تعاونی با ۱۲ فرصت شغلی در هفته تعاون در رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این تعاونی با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اولیه در شهرستان رفسنجان افتتاح می‌شود.

محمود شریفی در گفت‌وگو با نذیر کرمان، با اشاره به فرارسیدن هفته تعاون، اظهار کرد: هفته تعاون تا ۲۱ شهریور ادامه دارد.

وی با تأکید براینکه اقتصاد بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور است، افزود: در اسناد بالادستی برای بخش تعاون ۲۵ درصد از سهم اقتصاد را پیش‌بینی کرده است.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ تعاونی فعال در بخش‌های تولید، توزیع و خدمات شهرستان رفسنجان فعالیت دارد، بیان کرد: ۱۰۰ تعاونی تولیدی، ۱۲۰ تعاونی خدماتی و ۱۰۰ تعاونی توزیعی در شهرستان رفسنجان در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ نفر در این تعاونی‌ها شاغل هستند، بیان کرد: این تعاونی‌ها ۳۰۰ هزار عضو دارند. همچنین ۱۸۵ هزار نفر از جمعیت رفسنجان در تعاونی‌های سهام عدالت عضو هستند. 

وی اظهارکرد: در هفته تعاون امسال یک تعاونی با ۱۲ فرصت شغلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و ۱۰ درصد منابع بانک توسعه تعاون شهرستان به تعاونی‌های رفسنجان اختصاص دارد.

به گفته وی، بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت آموزش برای تعاونی‌های رفسنجان صورت گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، در سال گذشته دو تعاونی رفسنجان برگزیده استانی یک تعاونی برگزیده کشوری شدند. 

شریفی با تأکید بر اینکه متاسفانه امروز از سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در فعالیت‌های اقتصادی کشور فقط هفت درصد محقق شده، بیان کرد: تلاش داریم سهم تعاونی‌های رفسنجان در اقتصاد استان را بالا بریم و تعاونی‌های جدید با گرایش دانش بنیان داشته باشیم.

انتهای پیام


افتتاح یک تعاونی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیاردی در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? افتتاح یک تعاونی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیاردی در رفسنجان