افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان + تصویر

با حضور استاندار کرمان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان شامگاه گذشته با حضور محمد‌مهدی، فداکار استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم شرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای […]

با حضور استاندار کرمان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان شامگاه گذشته با حضور محمد‌مهدی، فداکار استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم شرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سایت دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوبشرق استان کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از مدت‌ها کرونا و اعمال محدودیت‌ها، خوشبختانه فضای نمایشگاهی استان کرمان رونق گرفته و چند نمایشگاه بزرگ و مهم در استان دایر شده است گفت: نمایشگاه خودرو یکی از نمایشگاه‌های مورد علاقه مردم است و مردم دوست دارند تنوع خودرویی را ببینند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه برای سلیقه‌های مختلف مردم خودرو از سواری و وانت وجود دارد، اظهار داشت: توصیه می‌کنم مردم به نمایشگاه بیایند و هم استفاده کنند، هم پیشرفت کشور را در تولید خودرو ببینند و هم فضای بسیار پرنشاطی است.

استاندار کرمان در پاسخ به این سوال که آیا قیمت‌ها مناسب است و همه مردم در این نمایشگاه امکان خرید خودرو دارند، گفت: در نمایشگاه خرید مهم نیست و خود اینکه صنعت خودروی کشور پیشرفت کرده اهمیت بیشتری دارد و خوشبختانه کارهای بزرگی در صنعت خودروسازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی استان اثرگذار است و امیدواریم این نمایشگاه‌ها در استان توسعه پیدا کند.

به گزارش تسنیم، در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان که به منظور آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های این صنعت در کشور راه‌اندازی شده است از دو خودرو جدید مربوط به دو شرکت خودروسازی کشور با حضور محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان رونمایی شد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان + تصویر

منبع: تسنــیم
? افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان + تصویر