افتتاح پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان

با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز و با حضور رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای […]

با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز و با حضور رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان افتتاح شد و پروازهای فرودگاه سیرجان که در ماه‌های اخیر به علت انجام پروژه بهسازی سطوح پروازی متوقف شده بود، از امروز (دوشنبه) از سر گرفته شد.

در این آیین رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با اشاره به اینکه باند و ساختمان‌های موجود در فرودگاه سیرجان به دلیل موضوعات ایمنی نیازمند ترمیم و بهسازی بود، اظهار داشت: اقدامات عمرانی انجام شده در این خارج از محدوده زمانی مورد انتظار انجام شد و با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری بهره‌برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان از امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است، ادامه داد: افزایش طول باند فرودگاه و روشنایی باند و ترمینال از جمله اقدامات انجام شده در این فرودگاه است که با این اقدامات، باند فرودگاه سیرجان به صورت اساسی تعمیر و مرمت شد.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با اشاره به اینکه اتمام تمامی پروژه‌های نیمه تمام، سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی است، بیان کرد: در نظر داریم این پروژه‌ها را هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

بازسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه به پایان رسید
علی جزینی‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان از فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با اجرای آسفالت عوامل پروازی، نصب سیستم روشنایی و خط‌کشی تمامی سطوح پروازی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه پیش از اجرای این پروژه، آسیب جدی به سطح باند این فرودگاه وارد شده بود و ترک‌های طولی و عرضی در آن وجود داشت، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه، فرودگاه سیرجان حتی برای انجام پرواز‌های پهن‌پیکر نیز آماده است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان، گام مهمی در بهبود زیرساخت‌های هوایی منطقه برداشته است، اظهار داشت: توسعه پرواز‌ها می‌تواند نقش مهمی در بهبود دسترسی‌ها و رونق اقتصادی ایفا کند.

انتهای پیام/۵۱۱/




افتتاح پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان

منبع: تسنــیم
? افتتاح پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان