افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع جزفطن جیرفت | اخبار جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع جزفطن در بخش اسماعیلی جیرفت خبر داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ احمد بلندنظر در خصوص افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع جزفطن در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت گفت: در بحث مشکل بی‌آبی در حوزه شهرستان جیرفت در مدت دو سال واقعا خیلی اذیت شدیم، با اینکه […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ احمد بلندنظر در خصوص افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع جزفطن در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت گفت: در بحث مشکل بی‌آبی در حوزه شهرستان جیرفت در مدت دو سال واقعا خیلی اذیت شدیم، با اینکه اداره آب‌و‌فاضلاب شهرستان پای کار و همراه بود اما در بحث اعتبارات مشکلاتی داشتیم که اجازه نمی‌داد این معضل بی‌آبی در منطقه حل شود.

 

وی افزود: تقربیا سه الی چهار روستا دچار مشکل بی‌آبی و کم‌آبی بودند که شامل روستای جزفطن و روستا‌های همجوار این منطقه می‌شود، به همین دلیل شروع این پروژه بسیار مهم و الزامی می‌شد و حفر چاه این پروژه دغدغه‌ای بود که نزدیک به دوسال طول کشید.

 

فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: با پیگیری ریاست محترم آبفا جیرفت و مجموعه شهرستان جیرفت ازجمله اداره برق و اداره آبیاری که در بحث خط انتقال برق و مجوز حفر چاه کمک کردند، امروز نتیجه این زحمات به ثمر رسیده است.

 

بلندنظر عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۵ حلقه چاه آب در شهرستان جیرفت حفر شده و حدود ۵ حلقه درحال حفر است، وسعت بخش‌های شهرستان جیرفت بسیار زیاد است به همین دلیل این مشکل هنوز در تمامی بخش‌ها کامل رفع نشده است.

 

وی مطرح کرد: امسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی در اختیار اداره آبفا گذاشتیم که ان‌شاءالله در سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از پروژه‌هایی که مربوط به بخش اسماعیلی هستند و شامل شهر بلوک، روستای اسماعیلی، روستای بلوچ آباد و گنج آباد می‌شود، به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: بنده تشکر می‌کنم از مردم عزیزمان که صبور بودند و ما را تحمل کردند و بابت کوتاهی که پپش آماده و گاهاً بحث پرداخت مالیات مطرح شده بود، از این مردم عزیز و صبور عذر‌خواهی می‌کنم، امروز هم خداوند را شاکریم که در این مجموعه چاه حفر شد و مردم خوشال هستند و مشکل آن‌ها حل شده است و همچنین از مجموعه مدیران شهرستان برای تلاش در حل این مشکل تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای خبر /فلاح


منبع: اخبار جیرفت
? افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع جزفطن جیرفت