افتتاح پروژه‌های متعدد در کهنوج | اخبار استان کرمان

به‌مناسبت هفته دولت، پروژه‌های حوزه بخشداری با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال ‌در کهنوج افتتاح شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آ رمان»؛ با حضور حجت‌الاسلام نجنو و اعضای شورای اداری این شهرستان، پروژه‌های حوزه‌ بخشداری شامل دو زمین چمن‌ روستایی و سه‌ ساختمان دهیاری جمعاً با اعتبار ۵۹ میلیارد‌ ریال به بهره‌برداری رسید. امید […]


به‌مناسبت هفته دولت، پروژه‌های حوزه بخشداری با اعتبار ۵۹ میلیارد ریال ‌در کهنوج افتتاح شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آ رمان»؛ با حضور حجت‌الاسلام نجنو و اعضای شورای اداری این شهرستان، پروژه‌های حوزه‌ بخشداری شامل دو زمین چمن‌ روستایی و سه‌ ساختمان دهیاری جمعاً با اعتبار ۵۹ میلیارد‌ ریال به بهره‌برداری رسید.

امید سالاری با بیان‌ اینکه دو زمین چمن روستایی در روستاهای کوتک بالا و شریک‌آباد به بهره‌برداری رسید، افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها ۲۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات‌ دهیاری و پیگیری نماینده مردم و فرماندار کهنوج از شرکت نفت خلیج فارس هزینه شده است.

بخشدار مرکزی کهنوج در خصوص افتتاح سه‌ ساختمان‌ دهیاری در روستاهای کوتک وسط،  کوتک پایین و رشکرد خاطرنشان کرد: ساختمان دهیاری این سه روستا با وقفه‌ای بیش از  ۱۰ سال با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری‌ رسید.

انتهای خبر/پ

 


افتتاح پروژه‌های متعدد در کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? افتتاح پروژه‌های متعدد در کهنوج