افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت

با افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرمان ظرفیت تزریق واکسن کرونا افزایش یافت. به گزارش فت فتو؛استاندار کرمان درافتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرونای کرمان گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با کرونا در استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشتند و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌های کرونا به‌خوبی […]

با افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرمان ظرفیت تزریق واکسن کرونا افزایش یافت.

به گزارش فت فتو؛استاندار کرمان درافتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرونای کرمان گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با کرونا در استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشتند و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌های کرونا به‌خوبی عمل کرد که جای تقدیر دارد.

زینی وند افزود:خوشبختانه از پیک پنجم بیماری کرونا در استان و کشور عبور کردیم و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کرونا در استان کرمان وجود ندارد.

وی گفت: ظرفیت تزریق روزانه حدود ۷۰ هزار دز واکسن در استان وجود دارد و تزریق واکسن نیز هیچ محدودیت سنی ندارد و فقط امیدواریم مردم همکاری کنند.

رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: روند نزولی بیماری در استان حاکم وتعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به کمتر از نصف در دوران پیک بیماری رسیده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱.۵ درصد جمعیت استان واکسینه می‌شوند افزود: سن واکسیناسیون در استان پایین آمده و مراکز واکسیناسیون خودرویی در استان در حال راه‌اندازی است.




افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت