افتتاح مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد با حضور استاندار کرمان | اخبار سیرجان

به گزارش «نذیر کرمان» دکتر فداکار، استاندار کرمان، همراه با فرماندار سیرجان،مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر،مدیرعامل شرکت کاویان گوهر،مدیرعامل آرمان گهر،و مسئولین محلی حضور داشتند. استاندار کرمان در این مراسم به اهمیت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق روستایی اشاره کرد و از همکاری شرکت های گل گهر و کاویان گهر در احداث این […]


به گزارش «نذیر کرمان» دکتر فداکار، استاندار کرمان، همراه با فرماندار سیرجان،مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر،مدیرعامل شرکت کاویان گوهر،مدیرعامل آرمان گهر،و مسئولین محلی حضور داشتند. استاندار کرمان در این مراسم به اهمیت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی در مناطق روستایی اشاره کرد و از همکاری شرکت های گل گهر و کاویان گهر در احداث این پروژه قدردانی کرد.

 

وی افزود: این مرکز نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی اولیه به مردم روستای محمودآباد و روستاهای اطراف خواهد داشت.

 

در مرکز جامع سلامت به انواع خدمات از جمله پزشکی عمومی، بهداشت خانواده، خدمات واکسیناسیون،دندان پزشکی ،مراقبت‌های مادر و کودک، و مشاوره‌های بهداشتی پیش بینی شده است.

 

همچنین پیش‌بینی می‌شود که دسترسی اهالی منطقه به خدمات بهداشتی به طور قابل توجهی بهبود یابد و به کاهش مراجعه‌های غیرضروری به مراکز درمانی شهری کمک کند.

 

مشارکت شرکت کاویان گوهر سیرجان در این پروژه به عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در نظر گرفته شده و نمایندگان این شرکت در مراسم افتتاحیه بر تعهد خود به توسعه اجتماعی و بهداشتی منطقه تأکید کردند.

The post افتتاح مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد با حضور استاندار کرمان appeared first on پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان.


افتتاح مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد با حضور استاندار کرمان

منبع: اخبار سیرجان
? افتتاح مرکز جامع سلامت روستای محمودآباد با حضور استاندار کرمان