افتتاح طرح های ورزشی و خدماتی بنیاد علوی در دیشموک

به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر طرح های عمرانی بنیاد علوی کشور با هدف افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای درغک و تکمیل و بهره‌داری از ورزشگاه آزادی و پارک اسکان دیشموک به این بخش سفر کرد. مهدی هاتف با حضور در روستای درغک بخش دیشموک، چمن مصنوعی این روستا را با اعتبار […]



به گزارش نذیر کرمان از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر طرح های عمرانی بنیاد علوی کشور با هدف افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای درغک و تکمیل و بهره‌داری از ورزشگاه آزادی و پارک اسکان دیشموک به این بخش سفر کرد.

مهدی هاتف با حضور در روستای درغک بخش دیشموک، چمن مصنوعی این روستا را با اعتبار ۸ میلیارد ریال افتتاح کرد و سپس ورزشگاه آزادی این شهر را با مساعدت ۱۲ میلیارد ریالی بنیاد علوی به بهره‌برداری رساند.

همچنین با حضور مدیر طرح های عمرانی بنیاد برکت پارک اسکان دیشموک در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در جشن روز تکریم خانواده به بهره برداری رسید .

مهدی هاتف به فعالیت بنیاد علوی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان طی سال های اخیر در بیش از ۹۰ منطقه کشور در حوزه عمران، زیر ساخت و مسکن فعال بوده است.

وی از دیشموک به عنوان یکی از مناطق هدف اولیه بنیاد علوی نام برد و افزود: در این منطقه بنیاد علوی از سال ۹۹ فعال بوده و طبق نظام برنامه ریزی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف راه و شهرسازی، زمین های ورزشی، حوزه های فرهنگی، درمانی، آموزشی، تجهیز مساجد و مدارس هزینه شده است.

هاتف از این مقدار طرح ۱۱۰ میلیارد تومان را سهم مشارکت بنیاد علوی عنوان کرد و گفت: بقیه نیز توسط مردم و نهادهای مختلف انجام خواهد گرفت.

مدیر طرح های عمرانی بنیاد علوی کشور با بیان اینکه عمده این تعهدات محقق شده است، خاطرنشان کرد: مانند همین زمین چمن ورزشگاه آزادی دیشموک که به بهره‌برداری رسید و الباقی تعهدات هم تا پایان سال به جمع بندی خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس سیاست های جدید ابلاغیه بنیاد مستضعفان بنیاد علوی در سه حوزه اشتغال، سلامت و آموزش در سال های پیش رو فعالیت ها بیشتر می شود.

هاتف تصریح کرد: تمرکز ما بر اتمام تعهدات خود در حوزه زیر ساخت است و قطعا بخش دیشموک هم یکی از مناطق هدف است و ما در این حوزه فعالیت خواهیم کرد.

وی حوزه ای که برای بنیاد مستضعفان مهم است را فرامندی افراد فرو دست جامعه در حوزه اشتغال دانست و افزود: ما در این حوزه آماده هستیم که با مشارکت استانداری و بانک ها کارهای خوب در حوزه اشتغال انجام دهیم.

مسئول بنیاد علوی در بخش دیشموک هم با بیان اینکه بنیاد علوی با هدف توانمند سازی محرومان از اواخر سال ۹۹ در این بخش مستقر شد، گفت: با توجه به پایین بودن سرانه اماکن رفاهی بخش دیشموک به صورت ویژه در حوزه عمران، زیر ساخت و از جمله حسب نیاز مردم در حوزه مسکن شروع به فعالیت کرده که بالغ بر ۳۵۰ واحد مسکونی در دستور کار احداث است.

حکمت اردشیری افزود: سهم مساعدت بنیاد علوی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان بلاعوض ، ۴۳۸ تن میلگرد و بیش از ۲ هزار تن سیمان می‌باشد.

وی به تکمیل و تعمیر واحد های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در اختیار مردم قرار گرفت.

اردشیری یکی دیگر از رسالت های بنیاد علوی را کمک به توسعه زیر ساخت های حوزه فرهنگ، اجتماعی، سلامت، اشتغال و زیر ساخت های حوزه شهری، عمرانی و ورزشی دانست و افزود: بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در این زمینه از هدایای مقام معظم رهبری هزینه شده است.

انتهای پیام 


افتتاح طرح های ورزشی و خدماتی بنیاد علوی در دیشموک

منبع: بــرنا
? افتتاح طرح های ورزشی و خدماتی بنیاد علوی در دیشموک