افتتاح سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن در کرمان + عکس

به گزارش نذیر کرمان از کرمان آیین افتتاحیه سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن کریم مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه بانوان و آقایان عصر امروز، چهارم مردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از فعالان قرآنی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و حافظان […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان آیین افتتاحیه سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن کریم مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه بانوان و آقایان عصر امروز، چهارم مردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از فعالان قرآنی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و حافظان سال گذشته این مجتمع تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام مجتبی شادمانی، مدیر مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان در جریان این مراسم با بیان اینکه این مجتمع قرآنی بزرگترین فعالیت قرآنی در جنوب و جنوب‌شرق کشور است، گفت: سومین دوره حفظ تخصصی یک ساله قرآن با حدود ۱۲۰ نفر در بخش بانوان و ۳۰ نفر در بخش آقایان کار خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نامی‌های اولیه سومین دوره ۲۵۰ نفر بودند که ۱۵۰ نفر از آنها پذیرش شدند. داوطلبان این دوره از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، تهران، اردبیل، اصفهان و یزد هستند.

شادمانی با بیان اینکه در دومین دوره ۴۰ نفر موفق به حفظ کل قرآن شدند، اظهار کرد: هر ساله داوطلبان شرکت در دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا پایان خردادماه به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده و طی دو مرحله مصاحبه تلفنی (سنجش روخوانی متقاضیان) و حضوری ( سنجش سلامتی جسمی و روحی) می‌شوند و پس از آن مجوز ورود به دوره تابستانه که دوره استعدادیابی است را دریافت می‌کنند. کسانی که توانمندی آنها در دوره ۴۵ روزه مشخص شود در دوره یک ساله شرکت می‌کنند.

انتهای پیام


افتتاح سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن در کرمان + عکس

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن در کرمان + عکس