افتتاح سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید سنجری کرمان در هفته دولت

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید فرهنگی، غلامرضا سنجری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.   رضا رضایی در حاشیه بازدید از روند ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید غلامرضا سنجری اظهار کرد: کلنگ احداث این سالن چند منظوره […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید فرهنگی، غلامرضا سنجری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رضا رضایی در حاشیه بازدید از روند ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید غلامرضا سنجری اظهار کرد: کلنگ احداث این سالن چند منظوره در سال ۱۳۹۰ از محل اعتبارات استانی به زمین زده شد که بعد از ۱۱ سال وقفه عملیات ساخت آن در سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی آغاز شد.

وی افزود: این سالن با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع در مرکز شهر کرمان احداث شده و ظرفیت پذیرش بیش از ۱۰۰۰ نفر را دارد.

رضایی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی روند ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید فرهنگی شهید غلامرضا سنجری گفت: این سالن اجتماعات در مردادماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۲۰ کلاس درس در شهر کرمان تا ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد و افزود: در دولت سیزدهم روزانه سه کلاس درس در استان کرمان ساخته شده است.

رضایی از سرگیری عملیات ساخت استخرهای شنای دانش آموزی در شهرستان‌های کوهبنان، زرند، نرماشیر، ریگان، انار، عنبرآباد و قلعه گنج پس از ۱۱ سال وقفه خبرداد و گفت: این استخرهای شنای دانش‌آموزی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

افتتاح سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید سنجری کرمان در هفته دولت

منبع: ایـسنا
? افتتاح سالن اجتماعات ۱۰۰۰ نفری شهید سنجری کرمان در هفته دولت