افتتاح خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

خوابگاه دانشجویی متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، به مساحت ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، افتتاح خوابگاه دانشجویی متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز با حضور مهدی احمدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شهباز […]

خوابگاه دانشجویی متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، به مساحت ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، افتتاح خوابگاه دانشجویی متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز با حضور مهدی احمدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شهباز حسن‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مهدی احمدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در این آیین با بیان اینکه این مجموعه خوابگاهی توسط یک نفر خیر ساخته شده است، اظهار داشت: ۱۶ واحد آن دچار آسیب‌دیدگی شده بود که از سال ۱۴۰۱ عملیات بازسازی آن آغاز و در حال حاضر به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ زوج متاهل دانشجویی در این خوابگاه متاهلی اسکان داده می‌شوند، گفت: در سال جاری خوابگاه ۶۰۰ واحدی این دانشگاه نیز افتتاح شده که در اختیار دانشجویان دختر و پسر قرار داده شده است.

‌افزایش مجوز ساخت بیمارستان شهید سلیمانی کرمان به ۱۰۰۰ تخت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با بیان اینکه ۶۴ واحد خوابگاهی دانشجویی متاهلی داشتیم که با افتتاح این ۱۶ واحد تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه علوم پزشکی به ۸۰ واحد می‌رسد، افزود: طرح احداث مجموعه ۱۰۰ واحدی خوابگاه دانشجویی نیز که خوابگاه متاهلی است در حال مطالعه است که این خوابگاه نیز ساخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، خوابگاه دانشجویی متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، به مساحت ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




افتتاح خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

منبع: تسنــیم
? افتتاح خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان