افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان

با حضور استاندار و مدیران شرکت بارز کشور و استان کرمان خط تولید کارخانه ریکلیم یا روکش لاستیک هواپیما افتتاح و عملیات اجرایی کارخانه تولید لاستیک بارز سیرجان هم آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، بازیان مدیرعامل شرکت شستا امروز در مراسم افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما اظهار داشت: سالانه ۳۶۰ هزار […]


با حضور استاندار و مدیران شرکت بارز کشور و استان کرمان خط تولید کارخانه ریکلیم یا روکش لاستیک هواپیما افتتاح و عملیات اجرایی کارخانه تولید لاستیک بارز سیرجان هم آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، بازیان مدیرعامل شرکت شستا امروز در مراسم افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما اظهار داشت: سالانه ۳۶۰ هزار تن لاستیک مورد نیاز کشور است که گروه صنعتی لاستیک بارز ۳۵ درصد نیاز لاستیک کشور را تامین می‌کند.

وی افزود : در طرح‌های توسعه‌ای بارز ارزبری را کم و ارزآوری افزایش خواهد داشت و امروز برنامه راهبردی ما مهار تورم و افزایش تولید است و برای همین از امروز مقرر شد فروش محصولات بارز در سیرجان به‌صورت اینترنتی باشد و در کوتاهترین زمان لاستیک تولیدی به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.

بازیان عنوان کرد: امروز طرح‌های تولیدی ما در سیرجان با سرمایه‌گذاری و اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شد و اعتبار طرح‌های آینده در مجتمع بارز شهرستان چند برابر خواهد شد.

  میرزایی مدیرعامل صنعتی بارز هم گفت: با کلنگ‌زنی کارخانه ریکلیم، طرح کمکی و جانبی در فرایند تولید لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن، تامین ۱۰۰ درصدی نیاز کارخانه بارز در کشور انجام می‌شود و تا ۳۰ درصد نیز مصرف کائوچو و بهای تمام شده محصول پایین می‌آید.  

 

وی افزود : خط تولید روکش لاستیک هواپیما برای اولین‌بار در کشور در سیرجان رقم خورد و می‌توان با همت و تلاش به خودکفایی رسید.

 استاندار کرمان هم در مراسم طرح‌های بارز سیرجان گفت: طرح‌های عمرانی همچنان نوید پیشرفت توسعه استان را در پی دارد و امروز منطقه سیرجان به خاطر اشتغالزایی با اجرای این طرح‌ها وضعیت مناسبی دارد.

 محمدمهدی فداکار ادامه داد: مجموعه دستگاهها و نهادهای دولتی برای رفع موانع تولید و اشتغال تلاس می‌کنند و این فرصت خوب امروز برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است تا بتوانند به اهداف خود در تولید و سرمایه‌گذاری بپردازند.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان

منبع: فــارس
? افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان