افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان

خط تولید کارخانه ریکلیم یا روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح و عملیات اجرایی کارخانه تولید لاستیک بارز در این شهر آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان  مدیرعامل شرکت شستا امروز در مراسم افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما اعلام کرد: سالانه ۳۶۰ هزار تن لاستیک مورد نیاز کشور است که گروه صنعتی لاستیک بارز […]

خط تولید کارخانه ریکلیم یا روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح و عملیات اجرایی کارخانه تولید لاستیک بارز در این شهر آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان  مدیرعامل شرکت شستا امروز در مراسم افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما اعلام کرد: سالانه ۳۶۰ هزار تن لاستیک مورد نیاز کشور است که گروه صنعتی لاستیک بارز ۳۵ درصد نیاز لاستیک کشور را تامین می‌کند.

 

 

بازیان افزود : در طرح‌های توسعه‌ای بارز ارزبری را کم و ارزآوری افزایش خواهد داشت و امروز برنامه راهبردی  مهار تورم و افزایش تولید است و مقرر شد فروش محصولات بارز در سیرجان به‌صورت اینترنتی باشد و در کوتاهترین زمان لاستیک تولیدی به دست مشتریان در سراسر کشور برسد.

 بگفته وی: طرح‌های تولیدی در سیرجان با سرمایه‌گذاری و اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا شد و اعتبار طرح‌های آینده در مجتمع بارز شهرستان چند برابر خواهد شد.

 مدیرعامل صنعتی بارز هم گفت: با آغاز عملیات اجرایی کارخانه ریکلیم، طرح کمکی و جانبی در فرایند تولید لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن، تامین ۱۰۰ درصدی نیاز کارخانه بارز در کشور انجام می‌شود و تا ۳۰ درصد نیز مصرف کائوچو و بهای تمام شده محصول پایین می‌آید.  

 میرزایی افزود : خط تولید روکش لاستیک هواپیما  اولین‌بار در کشور در سیرجان رقم خورد و می‌توان با همت و تلاش به خودکفایی رسید.

 استاندار کرمان هم در مراسم طرح‌های بارز سیرجان گفت: طرح‌های عمرانی همچنان نوید پیشرفت توسعه استان را در پی دارد و امروز منطقه سیرجان به خاطر اشتغالزایی با اجرای این طرح‌ها وضعیت مناسبی دارد.

 محمدمهدی فداکار ادامه داد: مجموعه دستگاهها و نهادهای دولتی برای رفع موانع تولید و اشتغال تلاس می‌کنند و این فرصت خوب امروز برای سرمایه‌گذاران فراهم شده  تا بتوانند به اهداف خود در تولید و سرمایه‌گذاری بپردازند.

 

 




افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان