افتتاح بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد ریال پروژه محیط زیست در دولت سیزدهم

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا نورمحمدی مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست در ششمین دوره آموزشی مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست که در سالن همایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهارکرد: در حدود کمتر از سه سال گذشته پنج جلسه آموزشی مدیران کل ستادی و […]



به گزارش نذیر کرمان، علیرضا نورمحمدی مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست در ششمین دوره آموزشی مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست که در سالن همایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهارکرد: در حدود کمتر از سه سال گذشته پنج جلسه آموزشی مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد که اکنون در ششمین دوره در خدمت مدیران ستادی و استانی سازمان هستیم. ۱۱۴ مصوبه در این جلسات داشتیم که اغلب این مصوبات عملیاتی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۵ جلسه در دور اول، دوم و سوم جلسات منطقه‌ای در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده است و بیش از ۳۱۰ مصوبه در این جلسات داشته‌ایم.

نورمحمدی با اشاره به اینکه علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در طول دولت سیزدهم بیش از ۹۰ سفر استانی داشت، گفت: ماحصل این سفرها بیش از ۱۰۰۰ مکاتبه با وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی بود و به بیش از ۲۹۰ نامه نیز پاسخ داده شد که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی رکود کم نظیری به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: آقای سلاجقه در طول این مدت نزدیک به ۱۱۰ جلسه ملاقات مردمی داشت که با حدود ۴۷۰ نفر در این جلسات دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کردند.

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: در ارزیابی سال ۱۴۰۱ در سامانه سامد و ملاقات چهره به چهره مقام دوم و در ارزیابی های دوم و سوم سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه نخست در دو حوزه مذکور شدیم که در نوع خود آمار کم نظیری محسوب می‌شود.

نورمحمدی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست مجموعا در سه سال دولت سیزدهم تنها در هفته محیط زیست بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح کرد و این رقم در مقایسه با دولت های قبل قابل ملاحظه محسوب می‌شود.

وی به رونمایی از کتاب “سیمای محیط زیست استان ها” اشاره و اظهارکرد: این کتاب ها به عنوان منبع اطلاعات آماری ۳۱ استان در حوزه های انسانی، طبیعی، دریایی، توسعه و آموزش بود که شامل اطلاعات ارزشمندی از جدول نقشه منطقه‌بندی استان‌ها، گونه‌های شاخص جانوری و گیاهی بود و به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شد.

نورمحمدی در پایان با تاکید بر ۵۵ پاسخگویی رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سامانه نظارتی ۶۱۳۳، افزود: در طول دولت سیزدهم چهار جلسه شورای عالی محیط زیست برگزار شد و در مجموع ۴۸ مصوبه داشت که منجر به گره گشایی از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/


افتتاح بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد ریال پروژه محیط زیست در دولت سیزدهم

منبع: بــرنا
? افتتاح بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد ریال پروژه محیط زیست در دولت سیزدهم