افتتاح بیش‌از ۷۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان طی هفته دولت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت امسال ۱۷۰ پروژه با اعتبار بیش از ۷۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود. حسین رضایی امروز پنجم شهریورماه به تشریح برنامه‌های شهرستان رفسنجان در هفته دولت پرداخت و افزود: بیشترین طرح و پروژه‌ها توسط شهرداری رفسنجان اجرا شده که در این هفته ۲۷ مورد با […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: در هفته دولت امسال ۱۷۰ پروژه با اعتبار بیش از ۷۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

حسین رضایی امروز پنجم شهریورماه به تشریح برنامه‌های شهرستان رفسنجان در هفته دولت پرداخت و افزود: بیشترین طرح و پروژه‌ها توسط شهرداری رفسنجان اجرا شده که در این هفته ۲۷ مورد با اعتبار بالغ بر ۳۶۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل احداث بوستان‌ها و پارک‌ها، دوبانده کردن تعدادی مسیر، روشنایی معابر، آسفالت، بهسازی پیاده‌روها، احداث تقاطع غیرهمسطح شهید نعمتی و … است.

وی افزود: همچنین قرار است در مناطق بخش مرکزی ۵۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال، در بخشداری فردوس ۱۳ پروژه با اعتبار بیش‌ از ۱۶۰ میلیارد ریال و نیز در بخشداری نوق چهار طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال شامل جدول‌گذاری، اجرای زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر، سنگ‌فرش، دوربین پایش روستایی و تعدادی دیگر طرح به بهره‌بردرای برسند.

رضایی اظهار کرد: در هفته دولت توسط مسئولان ۳۰ طرح شهرداری کشکوئیه و پنج پروژه شهرداری بهرمان در مجموع با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین سه پروژه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت حفاظتی در جاده‌های نوفق و انار با اعتبار ۳۳۵ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود. ضمن اینکه اداره‌های صمت و جهاد کشاورزی هم در مجموع هشت پروژه را در این هفته به مرحله بهره برداری می‌رسانند.

وی گفت: تعداد ۲۹ پروژه نیز در حوزه برق، آب و فاضلاب، گاز، علوم پزشکی، بنیاد شهید و مخابرات با اعتبار ۱۵۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام


افتتاح بیش‌از ۷۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان طی هفته دولت

منبع: ایـسنا
? افتتاح بیش‌از ۷۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در رفسنجان طی هفته دولت