افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در جیرفت | اخبار جیرفت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت از افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در جیرفت خبر داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ خداداد سالاری‌زاده در خصوص افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در شهرستان جیرفت گفت: فرارسیدن هفته دولت را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم، همانطور که استحضار دارید […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ خداداد سالاری‌زاده در خصوص افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در شهرستان جیرفت گفت: فرارسیدن هفته دولت را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم، همانطور که استحضار دارید یکی از برنامه‌هایی که سازمان بهزیستی در دستور کار خود دارد نگهداری از افراد داری معلولیت است.

 

رئیس اداره بهزیستی جیرفت با بیان اینکه یکی از نیازهای شهرستان جیرفت بحث نگهداری بیماران اعصاب و روان است، افزود: خانواده‌هایی هستند که شرایط نگهداری بیماران اعصاب و روان را ندارند و ما باید افراد دارای این بیماری و معلولیت را در مراکز نگهداری کنیم.

 

وی با تاکید بر این موضوع که رویکرد سازمان بهزیستی اخیرأ از سمت مراکز تجمعی به سمت مراکز و خانه‌های کوچک آمده است، بیان کرد: در همین راستا ما اولین مرکز حمایتی بیماران اعصاب و روان را در شهرستان جیرفت افتتاح کردیم، در واقع یک مرکز نیمه راهی را در جنوب کرمان افتتاح کردیم.

 

سالاری‌زاده در ادامه به این مسئله که دو مرکز دیگر نیز آماده بهره‌برداری است اشاره و عنوان کرد: در واقع یک مرکز معلولین ذهنی پسرانه و یک مرکز دخترانه برای طیف متوسط و شدید در نظر گرفته شده بود که این خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان را ما به نمایندگی از این دو مرکز معلولیت ذهنی پسرانه و دخترانه افتتاح کردیم.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت مطرح کرد: یکی از فعالیت‌های مهم سازمان بهزیستی خصوصا در سال‌های اخیر بحث توسعه مراکز غیر‌دولتی و ایجاد بستر و فضای لازم برای ارائه خدمات به بیماران و معلولین است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیرکل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید‌زاده به دلیل اینکه نگاه مساعدی به شهرستان جیرفت و جنوب کرمان دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

انتهای خبر/ فلاح


منبع: اخبار جیرفت
? افتتاح اولین خانه حمایتی بیماران اعصاب و روان در جیرفت